Hej! Här kan ni lägga upp roliga spel videos! som filmer med roliga kommentarer eller någon låt :D
Hej! Här kan ni lägga upp roliga spel videos! som filmer med roliga kommentarer eller någon låt :D
Barnsligt skit.
Vafan? Träffade killen i den sista videon en enda ton?
EDIT: Alla videos är hans, reklam. =)
HAHA! :lol:
Vadå, är det roligt? Fast MilliamFhs var ganska rolig.
jag har en
:)
Ta bort "roliga" som du skrev framför spelfilmer och be en moderator flytta skitet till allmänt, för roligt var det inte.
↗ till inläggetVärst vad du ska klaga då.Ta bort "roliga" som du skrev framför spelfilmer och be en moderator flytta skitet till allmänt, för roligt var det inte.
↗ till inläggetHan klagar på allt, har inget sinne för humor och borde själv hålla sig borta från Humor forumet :)↗ till inläggetVärst vad du ska klaga då.Ta bort "roliga" som du skrev framför spelfilmer och be en moderator flytta skitet till allmänt, för roligt var det inte.
↗ till inläggetHan klagar på allt, har inget sinne för humor och borde själv hålla sig borta från Humor forumet :)
Jag klagar inte på allt, kanske endast på 50%. Det finns roliga saker här, men nuförtiden så läggs saker upp som inte ens är roliga. Alla tycker olika, det får ni leva med. Jag ska inte hålla mig borta, för det kommer komma roliga saker nån gång. :)
Håller för en gångs skull med BillieJean. Tråkigt som fan.
Äh inte roliga thou bra text :P
Inget kul med era videor, DETTA är fan den bästa spelvideon jag sett.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in