💬
Logga in
Fuska.se

Grupp Borttagen?

12 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

Jag var medlem i såg en grupp förut som hette "Vi som hatar admin" och märkte nu att den är borta och tänkte bara fråga snabbt varför. Facebook har en grupp som heter "Vi som hatar facebook"...

Folk får gärna göra en "Vi som hatar WASD"-grupp om de vill. Det är bara bra att alla får uttrycka sina åsikter.

Nivå 13 · Mästerfuskare

§1 - använd sunt förnuft.

det fattar du la att man måste lovprisa herren admin!? :_

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur seriös var användaren som kom upp med gruppen då? :unsure:

Om han nu regga sig idag, hur ska han då veta att admin suger? Dessutom loggade han ut från sidan ganska snabbt. Ganska uppenbart att det va ett troll va? Vad jag vet så är är ni två ganska emot "trolls" så det var väl lika bra att hans grupp blev borttagen? :gitarr:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Tror väl snarare att det var användarkontot som togs bort och då försvann gruppen också?

Nivå 13 · Mästerfuskare

du (90Live) snackar gojja, det är fullkomligt irrelevant, vad som är upprörande är att en än gång så tystas medlemmar ner och saker mörkläggs.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Tror väl snarare att det var användarkontot som togs bort och då försvann gruppen också?

Jag var online när gruppägaren togs bort och länken till hans användare slutade fungera. Gruppen fanns fortfarande kvar då.
Nivå 12 · Mästerfuskare

"Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag."

"Fuska förbehåller sig rätten att varna/stänga av användare på vilka som helst skäl när som helst."

Om inte det passar herrarna så finns det andra forum, eller möjligheten att starta ett eget.

Edit: Vad som är upprörande är att två unga grabbar gnäller värre en den värsta sura kärring man kan tänka sig.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #8

Som jag nämnt i någon annan tråd som tagit upp klagomål; Jag är lojal och förbättrar hellre sidan än att sticka till en annan. För att få en så bra sida som möjligt gäller det att medlemmarna får sin röst hörd.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ja, för "Vi hatar Admin"-grupper är ju verkligen ett bra sätt att uttrycka sin lojalitet på och ett alldeles kalas sätt att förbättra sidan/vara konstruktiv.

Eller vänta...

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #10

Inte jag som gjorde gruppen. Jag vill förbättra sidan i detta fallet med att alla medlemmar ska få sin röst hörd.

Nivå 13 · Mästerfuskare

lite svårt att få in ett konstruktivt resonemang i titeln på ett gruppforum. däremot kan man börja med att ställa upp en ståndpunkt, var du (guggo) medlem i gruppforumet i fråga så att du kan svara på huruvida det innehöll något konstruktivt eller ej?

dessutom är det precis som WASD säger, ska sidan kunna förbättras måste allas åsikter ha samma rätt att höras.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är ganska uppenbart ändå vart ifrån detta påfund kommer ifrån så tråden borde låsas ^_^

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag var medlem i såg en grupp förut som hette "Vi som hatar admin" och märkte nu att den är borta och tänkte bara fråga snabbt varför. Facebook har en grupp som heter "Vi som hatar facebook"...

Folk får gärna göra en "Vi som hatar WASD"-grupp om de vill. Det är bara bra att alla får uttrycka sina åsikter.

Användaren var proxy user/reggad, vi vet nog alla vem/vilka som skapade användaren.

Att ni ens orkar?

Jag kommer inte svara på några PM angående beslutet om att låsa tråden, inte heller vill jag ha några nya trådar om varför jag låste den, skicka ett PM till admin om ni vill ha något att klaga på om mig.

Låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.