Tjenna, nu är det så att jag vill ha en sök grej som det är på Vista och w7, någon som vet om det går att ladda ner till XP? :)
///Najzzz
Tjenna, nu är det så att jag vill ha en sök grej som det är på Vista och w7, någon som vet om det går att ladda ner till XP? :)
///Najzzz
↗ till inläggetTjenna, nu är det så att jag vill ha en sök grej som det är på Vista och w7, någon som vet om det går att ladda ner till XP? :)
///Najzzz
Har för mig Google Desktop har en sån funktion.
okej, jag menar en sån som "sök" fast en son som vista och 7 har :)
Första träffen på Google
http://articles.techrepublic.com.com/5100-...11-6171341.html
Vet inte hur det funkar eller om det funkar då jag inte kan testa det då jag har Windows 7.
Vad är det för fel på vanliga sök-funktionen i XP?
↗ till inläggetDen suger och tar tid jämfört med vistas och w7's?Vad är det för fel på vanliga sök-funktionen i XP?
↗ till inläggetPrecis Precis↗ till inläggetDen suger och tar tid jämfört med vistas och w7's?Vad är det för fel på vanliga sök-funktionen i XP?
Skaffa Windows 7
↗ till inläggetHaha där var du bra rolig va ;) ;: ;:Skaffa Windows 7
↗ till inläggetVarför inte?↗ till inläggetHaha där var du bra rolig va ;) ;: ;:Skaffa Windows 7
Tycker inte om det, xp kommer alltid vara det bästa OS:et ;)
lol. Det sa dom om 2000 när xp släpptes :)
"Tänk efter före"
Ingen kommer ha kvar XP föralltid.
Det är ungefär som att jag skulle sitta vid Windows 3.1 och säga:
Det här är det bästa operativsystemet ever!
Windows 95/98 slutade få support 2009.
XP kommer sluta få support också.
Då sitter du där med XP och kan inte spela några nya spel.
Windows 7 kommer också bli gammalt en dag.
Allt som är nytt blir en dag gammalt.
Tänk på det.
jag sa också att XP skulle vara "WOW FAN HELLER ATT JAG SKA BYTA TILL WINDOWS 7" men jag har gjort de och jag ångrar det inte.
Det är som XP fast med bättre funktioner och modernt stil.
Jag skulle chansa om jag var du.
ja, men i nu läget om jag säger så är xp bäst, sena om något år så måste man ju byta men det är ju då de ;)
men eftersom 2000 var ett SERVERos så blir det 98/me/xp/vista/7
Windows XP är ändå bäst i "gaming" just nu?
↗ till inläggetHur så?Windows XP är ändå bäst i "gaming" just nu?
↗ till inlägget↗ till inläggetHur så?Windows XP är ändå bäst i "gaming" just nu?
Tja jag undrar?
Enligt många av mina vänner och lite annat skit så är XP fortfarande bättre inom "Gaming"?
↗ till inlägget
Tja jag undrar?
Enligt många av mina vänner och lite annat skit så är XP fortfarande bättre inom "Gaming"?
Är ju bara för att dom inte vill släppa xp. Det ända som möjligtvis skulle vara bättre är att xp drar mindre ram (eller något i den stilen), vilken är självklart då det är äldre
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in