Själv tycker jag att Last Stand och danger close suger.
Sämsta Perksen?
Last stand!
Last stand och scambler
Last stand.
Scrambler och Hardline
Hardline är ju kung!
Scrambler suger snopp.
alla perks är väl bra egentligen på sitt eget lilla sätt, men om jag ska ta de perksen jag aldrig använder så är det one man army, last stand, scrambler och sitrep
alla perks är väl bra egentligen på sitt eget lilla sätt, men om jag ska ta de perksen jag aldrig använder så är det one man army, last stand, scrambler och sitrep
lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.
one man army, last stand, scrambler
↗ till inläggetsitrep gör så att fiendens equipment (claymore, C4 m.m.) lyser rött och du ser de typ över halva banan, skitbra när man ska hitta nukeboosters, annars gillar jag den inte. sitrep pro gör iaf fiendens fotsteg 7ggr högre än normalt och sänker ditt lags fotsteg, så du hör de skithögt.lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.
vad gör one man army pro?
↗ till inläggetNej, 4 gånger högre och den dividerar lagkamraters fotsteg med 4.↗ till inläggetsitrep gör så att fiendens equipment (claymore, C4 m.m.) lyser rött och du ser de typ över halva banan, skitbra när man ska hitta nukeboosters, annars gillar jag den inte. sitrep pro gör iaf fiendens fotsteg 7ggr högre än normalt och sänker ditt lags fotsteg, så du hör de skithögt.lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.
Scrambler, Last Stand
KFC @ Den gör så att du byter mellan klasser fortare.
Scrambler & Last Stand.
↗ till inläggetScrambler & Last Stand.
↗ till inläggetDu ser vart claymores och sånt är, när du går nånstans så lyser den starkt rött genom väggen.lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.
SitRep pro är awesome. ''u hear ur enemies 4x louder''
Last stand, Scrambler, Sit Rep.
scrambler pro är asbra när man rushar ju :o
Hatar alla danger close idioter som står med one man army och bara skjuter.
Learn 2 handle weapons in game.. -.-
↗ till inläggetHatar alla danger close idioter som står med one man army och bara skjuter.
Learn 2 handle weapons in game.. -.-
Robert Bowling (han som är ansvarig för patches and stuff i MW2multiplayer) skulle fixa det. Men det har inte hänt ett skit!
Jag tycker dem kan fixa det genom att om man har noobtube, så försvinner första perken+ andra vapnet! Då får dem bara två noobtubes och skjuta :)
Pfft, jag tycker att explosives ska vara en perk, och så får man välja vilken av dom med den andra.