Jag satt och körde Fifa 10 på Xboxen, Manager Mode hade precis kört färdigt en Tuneringsmatch, aja iallafall så när Xboxen laddade till menyn för ''Manager Mode'' så frös Xboxen, jag startade om Xboxen så till min förvåning hade jag fått Achievements som jag inte ens gjort! Det var Online achievements också, undrar varför detta hände. Är det en bugg eller nåt? Fick två online-achievements, Jätte konstigt.
Xboxen Frös Sen Fick Jag Achievements :o
Det är ju bara att tacka och ta emot.
Finns många achievement buggar bland alla spel. Finns inget att göra åt än att tacka och ta emot som BigGroter sa
När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.
Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live.
↗ till inläggetTack, men Xboxen frös förmodar att det var därför.När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.
Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live.
↗ till inläggetNästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite.↗ till inläggetTack, men Xboxen frös förmodar att det var därför.När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.
Du måste ha fått en jävla massa achievements för att det ska ha frusit xboxet så du var tvungen att starta om.
↗ till inläggetNästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite.↗ till inläggetNär jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.
Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför.
Du måste ha fått en jävla massa achievements för att det ska ha frusit xboxet så du var tvungen att starta om.
Nej, han skrev att han inte ens har gjort achievementerna.
↗ till inlägget↗ till inläggetNär jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.
Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför.
Nästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite.
Nej, han skrev att han inte ens har gjort achievementerna.
sa jag att han GJORDE achievementena?
-.-'
Tror ni man kan bugga Xboxen med flit så man får achievement points endå ? D;<
↗ till inläggetja.. har en på min friendslist som hade ca 7000 G... nu har han hackat till ca 400,000 G -.-Tror ni man kan bugga Xboxen med flit så man får achievement points endå ? D;<
Här är han ifall ni undrar : http://live.xbox.com/sv-SE/profile/profile...merTag=helms321
Kan kontot bli bannat ?
↗ till inläggetDet är en jag känner på Xbox Live som heter XXsystemh4ckXX eller nått sånt, han har hackat till sig 564 210 G tror jag.↗ till inläggetTror ni man kan bugga Xboxen med flit så man får achievement points endå ? D;<
ja.. har en på min friendslist som hade ca 7000 G... nu har han hackat till ca 400,000 G -.-
Här är han ifall ni undrar : http://live.xbox.com/sv-SE/profile/profile...merTag=helms321
↗ till inläggetBannat är det inte 100%, men Microsoft kan "reseta" ens Gamerscore så man får 0 igen.Kan kontot bli bannat ?
↗ till inläggetMen om jag ej gjort är Achievementsen vad är det då?:o↗ till inläggetBannat är det inte 100%, men Microsoft kan "reseta" ens Gamerscore så man får 0 igen.Kan kontot bli bannat ?
↗ till inläggetMen om jag ej gjort är Achievementsen vad är det då?:o↗ till inläggetKan kontot bli bannat ?
Bannat är det inte 100%, men Microsoft kan "reseta" ens Gamerscore så man får 0 igen.
Jag menade om man "moddar" sin Gamerscore, då kan den bli "resetad".
Om det blir en bugg eller liknande är det ingen fara.