Har både slim och den feta.
Gillar min 60GB mera eftersom att jag har 3 kontroller till den och för att man kan spela PS2 spel på den ;>
Har både slim och den feta.
Gillar min 60GB mera eftersom att jag har 3 kontroller till den och för att man kan spela PS2 spel på den ;>
PS3=bättre för att: den är snyggare och har touch!
PS3 slim=sämre för att=ingen touch dock mycket minne
↗ till inläggetDu kan ju använde de tre kontrollerna till Slimen också. Vad snackar du om? :oHar både slim och den feta.
↗ till inläggetNej jag är snäll. Sen tycker jag faktiskt inte att Ps3 fat är så snygg.↗ till inläggetPS3: 3/5
Ps3 slim:1/5
3/5? eru dum eller? :huh: 10/5 :lol:
Annars...
Ps3 fat: 5/5
Ps3 Slim: 3/5 inte lika snyggt, kan inte spela ps2 spel, kan inte ha linux :P
Ps3 slim har ja köpt nu.. och den är mycket bättre, mindre, och mer GB. behövde jag :)
Såååå.. Har 3 ps3 nu.. -.-
Bra där
↗ till inläggetPs3 slim har ja köpt nu.. och den är mycket bättre, mindre, och mer GB. behövde jag :)
Såååå.. Har 3 ps3 nu.. -.-
↗ till inläggetNe, till min slim kan jag bara använda Dualshock 3 och till fettot SIXAXIS.↗ till inläggetDu kan ju använde de tre kontrollerna till Slimen också. Vad snackar du om? :oHar både slim och den feta.
↗ till inläggetNe, till min slim kan jag bara använda Dualshock 3 och till fettot SIXAXIS.↗ till inläggetHar både slim och den feta.
Du kan ju använde de tre kontrollerna till Slimen också. Vad snackar du om? :o
Man kan använda sixaxis till slim också oO
↗ till inläggetNe, till min slim kan jag bara använda Dualshock 3 och till fettot SIXAXIS.↗ till inläggetHar både slim och den feta.
Luktar P12 syndrom här
Klart du kan använda Dualshock 3 på båda, va fan snackar du om?
Funkar inte för mig iaf.
[EDIT] Kan bra vara att det funkar för det, orkar inte testa igen nu iaf. Funkade inte första gången så (:
↗ till inläggetHar du testat att synka den?Funkar inte för mig iaf.
har och älskar Ps3 ;D
Ps3 slim har extremt fula knappar mot den vanliga Ps3 med "tuchscreen" knappar :D
ps3 slim är bättre än ps3 för att den har flera ljudalternativ ingen fingeravtryks slät yta. och mycket lättare o mindre än den gamla. men jag måste hålla med om att den gamla var snyggare!
ps3:8/10
ps3 slim:9/10
[EDIT] NVMVNVNVMVNVM
↗ till inläggetFunkar inte för mig iaf.
[EDIT] Kan bra vara att det funkar för det, orkar inte testa igen nu iaf. Funkade inte första gången så (:
Lol. :rolleyes:
"Synka" dem (stoppa i en kabel mellan ps3an och kontrollen, starta sedan kontrollen)
klart
Nix
Dualshock 3 funkar till PS3 slim och den feta
↗ till inläggetVet ni kanske om ps3 slim har något nytt i sig än det vanliga ps3
Själv tycker jag att ps3 är snyggare och bättre än ps3 slim:
PS3: 5/5
PS3 SLIM: 3/5
;)
Orginal PS3 e mkt snyggare så jag tycker den e bättre :P
Produktionsfaktorerna är allt lägre för att tillverka Slim, tycker PS3 uttrycker mer kraft och kvalitet på sitt sätt.
Gamla goda PS3 är tung och jobbig..
PS3 SLIM <3
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in