Hejsan Dejsan!
Jo, nu är det så här att på WoW står det "Your computer is behind a firewall". Hur fixar jag det? Alttså så att den inte är bakom min firewall. Tacksam för svar tack. :thanks:
Hejsan Dejsan!
Jo, nu är det så här att på WoW står det "Your computer is behind a firewall". Hur fixar jag det? Alttså så att den inte är bakom min firewall. Tacksam för svar tack. :thanks:
"på wow"? Du menar när du laddar ner en patch? isf. ignorera det bara
↗ till inlägget"på wow"? Du menar när du laddar ner en patch? isf. ignorera det bara
Ok, undrade bara vf det stod så för. :P
För att du är bakom en brandvägg såklart.
↗ till inläggetFör det kommer alltid upp om man laddar ner från Blizzard och du inte tankar full speed för deras egna servrar är dåliga och inte kan seeda tillräckligt.↗ till inlägget"på wow"? Du menar när du laddar ner en patch? isf. ignorera det bara
Dom försöker helt enkelt få dig att tro att det är ditt fel att du laddar ner segt.
↗ till inläggetFör det kommer alltid upp om man laddar ner från Blizzard och du inte tankar full speed för deras egna servrar är dåliga och inte kan seeda tillräckligt.↗ till inlägget"på wow"? Du menar när du laddar ner en patch? isf. ignorera det bara
Dom försöker helt enkelt få dig att tro att det är ditt fel att du laddar ner segt.
Ok O.o
Har misstänkt det där en lång tid nu, står fan alltid så vad jag än gör
Därför man inte ska spela det där skitspelet..
Fixa Steam och spela där istället ;)
↗ till inläggetSteam är bara ett bibliotek för dina spel smarth**d.Därför man inte ska spela det där skitspelet..
↗ till inlägget↗ till inläggetSteam är bara ett bibliotek för dina spel smarth**d.Därför man inte ska spela det där skitspelet..
Bah, Det är ju bara att välja ett spel där <3.
Syftade på att man skapar ett Steam-Konto och sedan köper ett spel och lirar, eller drar ner en trailer.
Och sedan fixar spelet på andra sett. =)
WoW finns inte på Steam.
↗ till inlägget↗ till inläggetDärför man inte ska spela det där skitspelet..
Steam är bara ett bibliotek för dina spel smarth**d.
Bah, Det är ju bara att välja ett spel där <3.
Syftade på att man skapar ett Steam-Konto och sedan köper ett spel och lirar, eller drar ner en trailer.
Och sedan fixar spelet på andra sett. =)
Hell yeah! XD
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Går snabbare att ladda ner patcher där.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in