💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Fick frostbitten fur boots, cultist's bloodsoaked spaulders, en till heartpierce & gangrenous leggings från ICC25, enda rogue/feral i raiden

http://captionsearch.com/pix/urvzh7oyn.png

27 May 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fick frostbitten fur boots, cultist's bloodsoaked spaulders, en till heartpierce & gangrenous leggings från ICC25, enda rogue/feral i raiden

Händer aldrig mig <_<

28 May 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

LottarN^
Nivå 7 · Fuskare

Fick wrist ifrån gunship normal 25man och ett par leather boots ifrån marrowgar 25man.

På Saurfang så droppades äntligen DBW, men nej. Master lootern skulle självklart till att ninja den. Dålig stil.

30 May 2010
Nivå 5 · Fuskare

Skapade en OS3D grupp och satte på group loot for the lulz, och helt plötsligt rollar jag 100 och vinner black drake! :D

Nivå 3 · Lärling

post-88778-1275233252_thumb.jpggoldseller formations :D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

post-88778-1275233252_thumb.jpggoldseller formations :D

Mmhmm alla har sett det, sluta ta screenshots på sånt.

§3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något.

§3.8 - Uppmana heller aldrig till något olagligt eller sprid andras uppmaningar om något olagligt.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Körde ICC10 med guilden, klarade allt fram till sindragosa. Vi ska troligen fortsätta imorn om det inte blir 25 :) jag fick Flesh-carving scalpel från Proff Putricide och Bloodsipper från blood queen =]

31 May 2010
Nivå 4 · Lärling

Blev rejected från en till guild pga att folk inte gillar när man kör sin egna holydin stil och vill att man ska köra idiotstil som dom kör, fastän jag slår tophps varje raid jag kör och har oftast 70% mana kvar efter vilken fight som helst..

Funderar på att ta bort mina gubbar och sluta med wow.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Blev rejected från en till guild pga att folk inte gillar när man kör sin egna holydin stil och vill att man ska köra idiotstil som dom kör, fastän jag slår tophps varje raid jag kör och har oftast 70% mana kvar efter vilken fight som helst..

Eller så tar du åt dig vad dom säger och ändrar dig därefter. Så har du din plats i gillet.

Nivå 6 · Fuskare

Testade Wow hos en polare, vaaad är det för skit spel?!?!?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det har dålig grafik och man får inte göra coola saker hela tiden waaah
Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Det är inte särskilt kul att spela på någon annans gubbe så jag förstår dig : )

Nivå 6 · Fuskare

Hehe, Vad ska man göra då?

Gå runt och döda lite olika "monster" och få lvl-up, Yes kul..

Det kan man göra på andra spel som inte kostar i månaden, vad är speciellt med "wow"?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det kan man göra på andra spel som inte kostar i månaden, vad är speciellt med "wow"?

Alla som inte vet vad wow är säger så där^
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Alla som inte vet vad wow är säger så där^

Så sant
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är ett MMORPG och inblicken du fått av att spela någon annans gubbe suger, man springer runt och dör och tycker det är svin tråkigt. Be om att få ett Guest pass av honom och gör ett eget acc :)
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller så tar du åt dig vad dom säger och ändrar dig därefter. Så har du din plats i gillet.

Inte riktigt, nuvarande guilder går efter Armory och Gs och frågar inte varför jag spelar såhär.

Jag har mitt egna sätt och spela, jag ändrar inte, vad är det roliga att göra vad alla andra gör, man måste göra det lite unikt.

Fast nu går jag HL focus och kör intellect, för alla ber mig att göra det, so why not?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Man behöver inte ta bort alla gubbar för att sluta.. :/

Spar man dem kan man tjäna en slant på någon p12a som vill ha en gubbe med bra gear för att dem inte vet hur man skaffar det själv ;)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man behöver inte ta bort alla gubbar för att sluta.. :/

Spar man dem kan man tjäna en slant på någon p12a som vill ha en gubbe med bra gear för att dem inte vet hur man skaffar det själv ;)

Jag gillar inte att ge något jag skapat till någon annan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in