Boostar i RE5-versus med min homeboy Maliicious.
Vi är så jävla coola.
Boostar i RE5-versus med min homeboy Maliicious.
Vi är så jävla coola.
Castaway - Jesper.nu
Jävligt kul för att vara RPG flash. http://www.jesper.nu/onlinespel/action/12634-castaway/
LANar MW2 med några kompisar (:
↗ till inläggetJag skulle fånga Moltres på mitt SS, men jag flydde :P
;PPppP;PpPppPPPp;PPpppPP?
Tänkte börja med Battlefield Bad Company 2 igen, men blev besviken över att dom inte har fixat reflection buggen än.
Har nördat MW2 eftersom det är dubbel XP.
Lirat 1 runda på 1.6 och har 3-0 i stats :o
Blir sur över att det är hål i min röda Rock Band-trumma, och
att den blå knappt fungerar. Dags att beställa nya, funderar
på Madcatz-varianten.
↗ till inläggetHar nördat MW2 eftersom det är dubbel XP.
spelade precis klart episod 3 på alan wake
↗ till inläggetAsså, inte med mening :P
Dödar onda blåa drakar med min episka kniv...
Vilket spel?
Själv utforskar jag en öde ö i lost in blue 2.
spelar Skate 2.
Springer fram och tillbaka i väntan på att ägg ska kläckas...
↗ till inläggetDet är nästan omöjligt att få shinys i ägg.Springer fram och tillbaka i väntan på att ägg ska kläckas...
springer omkring i skogen med ficklampa och blir jagad av obehagliga män med yxor
↗ till inläggetJo vet, men försöker även få någon med bra nature/IVs och ability :P↗ till inläggetDet är nästan omöjligt att få shinys i ägg.Springer fram och tillbaka i väntan på att ägg ska kläckas...
↗ till inläggetSlaktar spaniorer i Resident evil 4. Men jag hatar när ashley ALLTID säger:
"Leon! you pervet"
Skjuter henne i arslet när hon säger så! ^^ men hon säger inte your pervert men hon e ganska pervertisk i slutet.
Då sliper jag henne... Skulle vara kul att se henne lasrad bland laser delen, Fy fan vad den delen e nice! ^^
Tillbaka till ämnet: Spelar lite gamla spel som jag körde för. They give me good flashback killz!^^
har inget spel jag gillar men letar efter ett bra spel jag kan gilla B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in