↗ till inläggetVar min idé från början men orkar inte det. dras 1000 fm från mig till tävlingen. 1000/3=333,333333 alltså får varje person i det vinnande laget 333 fm
Jag är med igen :)
↗ till inläggetVar min idé från början men orkar inte det. dras 1000 fm från mig till tävlingen. 1000/3=333,333333 alltså får varje person i det vinnande laget 333 fm
↗ till inlägget↗ till inläggetVar min idé från början men orkar inte det. dras 1000 fm från mig till tävlingen. 1000/3=333,333333 alltså får varje person i det vinnande laget 333 fm
Ehh.... Du har vart med sedan du skrev ditt inlägg
↗ till inlägget↗ till inläggetVar min idé från början men orkar inte det. dras 1000 fm från mig till tävlingen. 1000/3=333,333333 alltså får varje person i det vinnande laget 333 fm
Ehh.... Du har vart med sedan du skrev ditt inlägg
När ska vi ha den?
Kan du ändra mitt nick till: <Ss>| Shake
Killingspree: Anmälnings datumet är slut men du har varken uppdaterat eller skickat pm
Första inlägg uppdaterat.
Okej nu har alla(nästan) att i helgen går bra, så jag tror vi ska köra den efter 5 eller så.
Öhh förlåt alla, men i helgen funkar inte. vi får ta en annan helg
↗ till inläggetNästa helg då?Öhh förlåt alla, men i helgen funkar inte. vi får ta en annan helg
ganska länge sen men nu nickar jag med The Annoying Thing
Asså seriöst ska det ta 1 år innan turneringen börjar?
SERRIÖST ^_^
↗ till inläggetAsså seriöst ska det ta 1 år innan turneringen börjar?
det får bli under sommarlovet eller på fredag nästa vecka.
Nästa helg annars kan jag troligen inte vara med
Nå,när ska vi ha den?
↗ till inlägget↗ till inläggetAsså seriöst ska det ta 1 år innan turneringen börjar?
det får bli under sommarlovet eller på fredag nästa vecka.
Mitt nya nick är .:Linkoii:.
Jag är fanimej inte med längre. Jag trodde detta skulle vara seriöst.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in