💬
Logga in
Fuska.se

The Simpsons: Hit And Run

20 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Tycker ni detta spel är kul? Jag tycker det ända tills jag fastnade. Är i slutet av spelet men fastnade på ett uppdrag. I slutet är det ju tufft att allt har blivit spöken och häxor och sådant. :cool: Men det jobbiga är ju att alla uppdrag går ut på samma sak i slutet <_<

20 Mar 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att The Simpsons Hit And Run är det bästa Simpsons spelet! Iallafall när det gäller vad man gör i spelet (annars blir det road age). Jag håller med dig om att den sista världens uppdrag är lite tråkiga.

Nivå 3 · Lärling

det går att slå slutet, har gjort det minst 15 gånger, nödvändig bump i en två år gammal tråd som ingen svarat i

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

det går att slå slutet, har gjort det minst 15 gånger, nödvändig bump i en två år gammal tråd som ingen svarat i

Du menar väl klara? Det har jag också gjort 1 gång men tycker det är kul att bara köra runt och gå runt i staden!
24 May 2010
Nivå 1 · Novis

Grymt bra spel :cool:

2 Jun 2010
Nivå 6 · Fuskare

Jag hatar spelet IMO

3 Jun 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Har det till datan,fett kul.

↗ till inlägget

Jag hatar spelet IMO

Du hatar spelet enligt dig?

Om du ska använda "imo" så skall du skriva "Spelet är dåligt imo".

>_<

4 Jun 2010
Nivå 4 · Lärling

Det är .. kul :)

5 Jun 2010
Nivå 3 · Lärling

Tyckte det var kul i början när jag fick det för ett bra tag sen. Dock inte lika kul när man klarat ut det x_x

8 Jun 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

Tyckte det är kul den första gången, sen suger det.

Inte värt att köpa.

10 Jun 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag hatar spelet IMO

Du hatar spelet enligt dig?

Om du ska använda "imo" så skall du skriva "Spelet är dåligt imo".

>_<

Vadådå?

Meningen har ändå samma budskap så jag vettefan vad du hakade upp dig på?

Men det första låter ändå fel.

13 Jun 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är roligt tills man har klarat ut allt. ._.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tycker att det är skoj att gå runt och sparka på folk :D

Senast ändrad:

10 Jul 2010

ok ska säga såhär spelet är svårt som fan för det går mycket på tid roligt dock att man köra bilar och springa runt som man vill dock ger jag spelet 6/10 eftersom det är den enda spelet jag spelat och + att jag tycker inte du ska köpa det om du inte gillar att det går jätte mycket på tid. + du har inte mycket tid på dig heller 1 minut .

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ok ska säga såhär spelet är svårt som fan för det går mycket på tid roligt dock att man köra bilar och springa runt som man vill dock ger jag spelet 6/10 eftersom det är den enda spelet jag spelat och + att jag tycker inte du ska köpa det om du inte gillar att det går jätte mycket på tid. + du har inte mycket tid på dig heller 1 minut .

Lol, har Fable1 tagit över din profil?

Jag hade Hit and Run när jag var yngre och då älskade jag det.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lol, har Fable1 tagit över din profil?

Jag hade Hit and Run när jag var yngre och då älskade jag det.

Samma här.
Nivå 5 · Fuskare

Spelar det ibland och då är jag självklart Homer B)

16 May 2011
Nivå 0 · Nykomling

Shit. Denna tråden väcker URGAMMLA minnen. Jag brukade spela detta innan. Jag tyckte det var bra. Jag gillade mest med Lisa. För att det var på kvällen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in