↗ till inlägget+Gräs-ödla, WTF!?Asså en eld-gris... Och en utter seriöst... WTF?
Nya Pokemon & B/w
↗ till inläggetTreecko säger hej.+Gräs-ödla, WTF!?
↗ till inläggetMeh, den är ju iallafall snygg >=(↗ till inläggetTreecko säger hej.+Gräs-ödla, WTF!?
Precis som jag sa ;) Men dock rätt fula, hoppas bara dom har bra utvecklingar, och inte en till fire/fighting
↗ till inläggetMed tanke på att eldgrisen är ett fyrbent däggdjur så lär det inte vara fire/fighting, eftersom det inte finns någon fyrbent fighting-pokemon.Precis som jag sa ;) Men dock rätt fula, hoppas bara dom har bra utvecklingar, och inte en till fire/fighting
(Och jag hoppas kanin-grisen förblir fyrbent).
de är ju fulare än vanligt hoppas de gör grymmare utvecklingar
fast den gröna är lite colare än förra
↗ till inläggetDen har ju 2 utvecklingar, så den kanske blir 2 bent.↗ till inläggetMed tanke på att eldgrisen är ett fyrbent däggdjur så lär det inte vara fire/fighting, eftersom det inte finns någon fyrbent fighting-pokemon.Precis som jag sa ;) Men dock rätt fula, hoppas bara dom har bra utvecklingar, och inte en till fire/fighting
Hoppas på någon bra typ combo på dom nya starterna, gen 4 var bara patetiskt.
↗ till inläggetDen har ju 2 utvecklingar, så den kanske blir 2 bent.↗ till inläggetPrecis som jag sa ;) Men dock rätt fula, hoppas bara dom har bra utvecklingar, och inte en till fire/fighting
Med tanke på att eldgrisen är ett fyrbent däggdjur så lär det inte vara fire/fighting, eftersom det inte finns någon fyrbent fighting-pokemon.
Hoppas på någon bra typ combo på dom nya starterna, gen 4 var bara patetiskt.
hoppas på något spänande som fire/psych water/dark grass/figting
du draghon kan jag lägga upp bilder som har visats till spelet utan att du låser forumet?
det står på serebii.net att de nästa månad släpper en till pokemon(hoppas de släpper mer en en)
Dom borde göra stad uppdateringar på sinnho spelen
De gjorde det i Platinum. Meningslöst att göra det igen, särskilt när de nya spelen inte är i Sinnoh.
Jag menar att göra mera hus så det ser äkta ut
Håll er till ämnet... Ämnet är "Nya Pokemon i Black/White"...
Jag ska citera en person på youtube om vad han tyckte om Tsutaja (gräs-startern): "It looks like a Treecko default birth"
de flesta som läser detta ämne vet att de två legendariska pokemona zekrom och reshiram har kommit zekrom till white och reshiram till black kolla in serebii.net för bilder på dem.
Båda kommer att vara drakar.
Zekrom är den svarta pokemonen (som jag har som avatar).
Reshiram är den vita pokemonen.
Jag tycker uttern är rätt söt fast den påminner lite om en clown. Gräsödlan har jag hört folk säga orm om och det håller jag med om den liknar en orm med armar och ben.
Grisen ser bara dåligt fanmade ut på spriten iallafall.. Lär bli vatten starter igen för mig.
har alltid tagut water de är oftars starkast
↗ till inläggethar alltid tagut water de är oftars starkast
Har fått kritik för det men jag med 8]
↗ till inläggethar alltid tagut water de är oftars starkast
Fast eld starterna har bättre stats än både vatten och gräs.