För guds skull, hoppas jag att det här är ett hemskt, hemskt skämt
What The F*ck
all dat wettiiiin for a nu videe.. wat
∴∴∴
Va fan.
Sjukt snygg tjej :o
↗ till inläggetFör guds skull, hoppas jag att det här är ett hemskt, hemskt skämt
Snygg som fan var hon iallafall. :)
Tycker ni verkligen hon är snygg? Eller trollolar ni?
↗ till inläggetTycker ni verkligen hon är snygg? Eller trollolar ni?
Grabben, jag har vart här längre än du kan ana. Tror du jag trollar? :(
↗ till inläggetJa, för att hon ser exakt ut som cher, fast rosa↗ till inläggetTycker ni verkligen hon är snygg? Eller trollolar ni?
Grabben, jag har vart här längre än du kan ana. Tror du jag trollar? :(
RÅWSA ÄR DET NYA BRUNETTA SOM ÄR DET FÖRRA BLÅNDA SOM ÄR FÄWT HAWT *_*
↗ till inläggetRÅWSA ÄR DET NYA BRUNETTA SOM ÄR DET FÖRRA BLÅNDA SOM ÄR FÄWT HAWT *_*
:wub:
↗ till inläggetTycker ni verkligen hon är snygg? Eller trollolar ni?
Jag tyckte ärligt att hon var snygg. Det är min subjektiva åsikt.
↗ till inläggetKul att en homofob tycker att en transa är snygg! :o↗ till inläggetTycker ni verkligen hon är snygg? Eller trollolar ni?
Enda sättet hon skulle få ligga med mig var om förspelet var att ta av sig alla jävla piercings, ta bort smink och fixar håret, nej fyfan, emo gå o dö.
↗ till inläggetEnda sättet hon skulle få ligga med mig var om förspelet var att ta av sig alla jävla piercings, ta bort smink och fixar håret, nej fyfan, emo gå o dö.
Hon ser med andra ord ut som en sop-container.
↗ till inläggetDet där är fan inte emo, det där är något mycket lägre!Enda sättet hon skulle få ligga med mig var om förspelet var att ta av sig alla jävla piercings, ta bort smink och fixar håret, nej fyfan, emo gå o dö.
↗ till inläggetKul att en homofob tycker att en transa är snygg! :o↗ till inläggetTycker ni verkligen hon är snygg? Eller trollolar ni?
Vad i helvete snackar du om? :o
↗ till inläggetWhen you see it you'll probably turn homo for all eternity or just shit brix..Vad i helvete snakcar du om? :o
Spydde på mitt inlägg och slängde det i toaletten.
↗ till inlägget↗ till inläggetWhen you see it you'll probably turn homo for all eternity or just shit brix..Vad i helvete snakcar du om? :o
What ever. :rolleyes:
Vad var det för video? Nu är den borttagen :(