💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Farmat lit honor.

Tråkar som fan atm då jag inte kan komma in i mer ICC med PvP gear och trögt att farma triumph som dps.

Klart som fan att du inte kommer in, skulle aldrig i hela detta eller nästa liv bjudit in någon i min grupp med någon pvp-set gear.

Cloak wrist eller neck samt rings är helt okej, men inte pvp-set gear.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Farmat lit honor.

Tråkar som fan atm då jag inte kan komma in i mer ICC med PvP gear och trögt att farma triumph som dps.

Klart som fan att du inte kommer in, skulle aldrig i hela detta eller nästa liv bjudit in någon i min grupp med någon pvp-set gear.

Har kommit in då och då. Visserligen noob grupper som bara checkar GS och Achive inte gear :P

Farmar som fan atm till fullt PvE :P

Nivå 0 · Nykomling

försöker sälja lite grejer på marketplace, söker efter ett visst svärd jag vill ha men jag hittar aldrig det :( (svärdet jag söker efter är hydra striker)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Farmat lit honor.

Vafan du är paladin... du ska inte dpsa i instancer.. det är sånna som du som segar ner vänt tiden!

Skaffa healing eller/och tank spec. Lär dig använda den och poff så har du grupp på nolltid.

Nivå 0 · Nykomling

Fick exhalted med ashen verdict idag :I

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Farmat lit honor.

Har kommit in då och då. Visserligen noob grupper som bara checkar GS och Achive inte gear :P

Farmar som fan atm till fullt PvE :P

farma full triumph gear, inte t9 shoulders eller helm, utan t9.5, dom som kostar 45 och 75.

Du borde ha iaf 5.1-5.2k gs av allt + lite ICC gear.

OT: jag nådde 5.4k gs idag. :)

Nivå 0 · Nykomling

Det här har jag gjort idag. Inte för vi lyckades döda honom, vi hade för lite dps, och för mycket fails på defile. Vi var också tvungna att ta in alts i raiden eftersom vår main grupp inte var fullt närvarande.

post-1263-1275861971_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling

Försökte med "For the Allaince"

7 Jun 2010
Nivå 0 · Nykomling

Critical. Du håller på tar en bild medans dom andra kämpar mot Lich King. Haha :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Farmat lit honor.

Vafan du är paladin... du ska inte dpsa i instancer.. det är sånna som du som segar ner vänt tiden!

Skaffa healing eller/och tank spec. Lär dig använda den och poff så har du grupp på nolltid.

Jag är OS tank. Men.. Förra guildet fanns det redan två tanks så jag gearade inte upp då. Gearar upp båda två och joinar aldrig HC själv ändå, har alltid healer eller tank med mig.

ont. Farmat honor, köpt relentless waist.

8 Jun 2010
Nivå 0 · Nykomling

Lich King nere på 25 manna. Fyfan va gött. Tog även Heroic: Storming The Citadel 10 man, sedan 2/3 i Plague heroic och sedan BQL Heroic. Körde sen resten normals till LK som vi ska ta idag.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Igår så hadde vi asstråkigt och bestämde oss för att gå ner och explora under sw,org samt i gamla ironforge ^^

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Lich King nere på 25 manna. Fyfan va gött. Tog även Heroic: Storming The Citadel 10 man, sedan 2/3 i Plague heroic och sedan BQL Heroic. Körde sen resten normals till LK som vi ska ta idag.

Grattis :)

Själv har man inte gjort så mycket. Farmat lite Frostweave for the lulz.

9 Jun 2010
Nivå 0 · Nykomling

Dingat 80 för första gången :lol:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Dingat 80 för första gången :lol:

Nice nice. GZ!

Själv så har man återigen försökt få yxan i PoS men failat.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tackar. Vi tog honom igår på 10 manna också. Nu får vi se hur långt vi hinner på 25 manna ikväll. Har även börjat lira en beastcleave comp i 3v3. Gick sådär igår men får se hur det går senare. :>
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tackar. Vi tog honom igår på 10 manna också. Nu får vi se hur långt vi hinner på 25 manna ikväll. Har även börjat lira en beastcleave comp i 3v3. Gick sådär igår men får se hur det går senare. :>

Awesome :)

Är det bara jag som inte kommer in på wow atm?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Antagligen inte eftersom onsdagar har Scheduled Maintenance, och det brukar gå över då de brukar öppna servrarna klockan 11. Det finns en FAQ som är klistrad med denna frågan också. http://www.fuska.se/forum/Vanligt_Foerekom...aft-t77080.html

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nepp, ny patch, ny raid och förhoppningsvis flera nya saker. :>
↗ till inlägget

Hehe, Vad ska man göra då?

Gå runt och döda lite olika "monster" och få lvl-up, Yes kul..

Det kan man göra på andra spel som inte kostar i månaden, vad är speciellt med "wow"?

Som någon skrev här på forumet för länge sedan; man måste ha ett eget acc och ha spelat minst till lvl 30 för att förstå wow.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in