I en random grp så leavade tanken och efter ett tag leava dom flesta andra också, så jag hadde tråkigt och testade soloa sista bossen (stealtha förbi allt annat) Funkade utmärkt :P Kört några random till och där gick gruppen med på att dom skulle cleara mobsen medans jag gick iförväg och döda bossen, och i den senaste dungeonet så sket jag i att berätta och började stealtha dit (en dk tard vart kickad innan så kunde ju inte bli kickad iaf) och sen när jag var klar och alla fick satchel, alla bara "WTF??!oO" XD
Dagshändelser I Wow.
↗ till inläggetasså klicker :D najs att du kunde sola bossen iaf, ofta du inte blev typ one shottad som rogue?I en random grp så leavade tanken och efter ett tag leava dom flesta andra också, så jag hadde tråkigt och testade soloa sista bossen (stealtha förbi allt annat) Funkade utmärkt :P Kört några random till och där gick gruppen med på att dom skulle cleara mobsen medans jag gick iförväg och döda bossen, och i den senaste dungeonet så sket jag i att berätta och började stealtha dit (en dk tard vart kickad innan så kunde ju inte bli kickad iaf) och sen när jag var klar och alla fick satchel, alla bara "WTF??!oO" XD
ne har key bindings på musen, sån där gaming skit
Men ja, var tvungen att använda en healing potions + evasion cd så :P hög dps också
↗ till inläggetne har key bindings på musen, sån där gaming skit
Men ja, var tvungen att använda en healing potions + evasion cd så :P hög dps också
Sedan är du ju lvl 80 twink också :>
Kör du på Maelstrom fortfarande?
Nä jag har bytt server, men min 80 hunter är fortfarande på maelstrom (med naxx25 gear för jag har inte kört på den på ett tag)
Och jag e väll lvl 60 på den? oO
↗ till inläggetOj, skrev fel xDNä jag har bytt server, men min 80 hunter är fortfarande på maelstrom (med naxx25 gear för jag har inte kört på den på ett tag)
Och jag e väll lvl 60 på den? oO
Vilken server?
OnT: Har levlat min dudu som snart ska över till mitt vanliga acc.
http://i23.photobucket.com/albums/b351/Milixi/Others/gfdtrererwerwreweqweqw.jpg
WoOwOo
http://www.wowbash.com/images/1273335080.jpg
Tar inte denna
Första t10 till min dk. :wub:
↗ till inläggethttp://www.wowbash.com/images/1273335080.jpg
Tar inte denna
Är det på riktigt eller fake achievement sak? :P
Riktig förmodligen, fast svår att planera.
Man måste aldrig spelat sista bossen i UP men gjort alla andra achivements på Glory of the hero och alla andra hcs, normal och allt utom sista bossen i UP på champion of frozen wastes. Sedan måste du gjort alla achivements för childrens week nästan (han åt en godis 7 sekunder senare för den achivementen). Sen måste du också ha haft 19 (eller 29, 39) factions exalted och inte arget crusader. Fast crusade måste legat på run 20900.
:) Jag fick samtidigt btw Oculus, HC Oculus, Northrend Dungeonmaster, HC Norhtrend Dungeonmaster, Champion of Frozen wastes och Ruby och emerald void första gången jag spelade Oculus.
Körde 9/12 heroic bossar i ICC och skaffade lite TBC raiding gear på min priest. :)
Körde OS253D och bjöd vinnaren av mountet 15k, men han sa nej. Ganska trött på att alltid casuals vinner.
↗ till inläggetNinja is the way to go.Körde OS253D och bjöd vinnaren av mountet 15k, men han sa nej. Ganska trött på att alltid casuals vinner.
Ska försöka dinga 70 idag. Är på 68 och 1/2.
↗ till inläggetDet tar man ju på 2 timmarSka försöka dinga 70 idag. Är på 68 och 1/2.
Kan du ge mig lite tips?
↗ till inläggetQuesta effektivt, ladda ner en quest helper om du inte redan har enKan du ge mig lite tips?
Skapade en ICC10 pug med min polare. alla bailade efter fjärde bossen så det blev bara 4/12.
Mace från Marrowgar och Neverending winter fick den andra tanken :-) Ninja later :ninja: