HAhahaHHAHAhahHA FAN VAD ROLIG. " STATSTIK FÖR NÖRDAR " hahahAHahAHAHhahAHAHAhaHAHa :lol:
Google-chrome? Jasså?
↗ till inläggetSäker på att den syns i FF? Jag ser den inte i någon browserEDIT: Har GC problem att visa bilder ibland? Kan t.ex. inte se nomercy's ava.
↗ till inläggetHan har ingen ava för tillfället.↗ till inläggetSäker på att den syns i FF? Jag ser den inte i någon browserEDIT: Har GC problem att visa bilder ibland? Kan t.ex. inte se nomercy's ava.
↗ till inläggetHeh, ok. Har webbläsaren något att göra med har fort t.ex. ett youtube-klipp buffrar? Upplever att det är jävligt segt att ladda youtube-klipp, men det kan ha att göra med vårat internet, som kan vara lite ojämnt.Han har ingen ava för tillfället.
Igår var youtube grymt segt för mig och flera jag känner. Idag har det inte varit så segt tycker jag.
↗ till inläggetHur byter man temaTestat Google Chrome en stund nu. Mycket trevligare! Är en sida inte på svenska frågar Chrome om man vill ha det översatt t.ex. Sen älskar jag att de inte finns massa skit där uppe, utan bara det nödvändiga. Snygga teman att välja mellan, och fler möjligheter att välja vad man vill ta bort i historik och sånt. Jag upplever att det är aningen snabbare än FF också. Jag kör på Google Chrome!
EDIT: Har GC problem att visa bilder ibland? Kan t.ex. inte se nomercy's ava.
OnT:Det var roligt att veta
↗ till inläggetDet finns någon mer oseriös about: sak i firefox såsom robots men jag minns inte den.
about:mozzila är det.
Direkt översatt från engelska men ganska kul ändå :)
↗ till inläggethttps://tools.google.com/chrome/intl/en/themes/index.html↗ till inläggetHur byter man temaTestat Google Chrome en stund nu. Mycket trevligare! Är en sida inte på svenska frågar Chrome om man vill ha det översatt t.ex. Sen älskar jag att de inte finns massa skit där uppe, utan bara det nödvändiga. Snygga teman att välja mellan, och fler möjligheter att välja vad man vill ta bort i historik och sånt. Jag upplever att det är aningen snabbare än FF också. Jag kör på Google Chrome!
EDIT: Har GC problem att visa bilder ibland? Kan t.ex. inte se nomercy's ava.
↗ till inläggetVerktyg->Alternativ->Personligt->Länk: Hämta tema, så slipper du gå in på fuska.se och leta upp länken varje gång du byter.Hur byter man tema
Direktlänk: https://tools.google.com/chrome/intl/sv/themes/index.html
Något gick fel, sorry hade inte tänkt skriva ngt.