💬
Logga in
Fuska.se

Ta Bort Final Fantasy Forumet

30 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

ta bort skiten och langa in ett HoN forum.

Nivå 0 · Nykomling

-.-

Varför ska vi ta bort det?

Nivå 0 · Nykomling

Det finns bara 2 trådar och en av dom är låsta.

Nivå 0 · Nykomling

Jamen det gör väl inget att forumet ligger där? Det gör väl ingen skada?

Ta bort Final Fantasy-forumet men lägg inte in ett HoN-forum.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ta bort Final Fantasy-forumet men lägg inte in ett HoN-forum.

1+
Nivå 0 · Nykomling

Jag undrar fortfarande varför vi ska ta bort det, det skadar väl ingen?

Nivå 0 · Nykomling

Det är väldigt onödigt, då det bara finns två trådar.

Nivå 0 · Nykomling

Jamen och? Vem bryr sig om det ligger ett tomt forum där? Har det någon negativ effekt på något?

Nivå 0 · Nykomling

Det NUKE föreslog var att det skulle bytas ut, vilket låter vettigt om man frågar mig.

Däremot har jag inte sett något vidare överflöd av HoN-trådar.

Nivå 0 · Nykomling

Varför inte bara lägga in ett HoN-forum? Jag förstår fortfarande inte varför ni vill ta bort Final Fantasy-forumet.

ingen skriver typ i ff forumet så därför kan man byta det mot ett forum som nästan alla skulle skriva i. förstår du nu ? :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Jag förstår att ni tycker så, men inte hur ni kan tycka så.

↗ till inlägget

men inte hur

Varför?

Nivå 0 · Nykomling

Ja, bort med det. Admin säger själv att han inte gör forum för specifika spel sålänge det inte är populärt och har massa trådar om sig.

Egentligen spelar det ju ingen roll med ett tomt forum som Joslol säger men om det blir flera så kommer det bli fult. FF-forumet fyller ingen funktion och tar bara lite plats från sidan, bort med det.

Nivå 0 · Nykomling

OK, WASD kom meden anledning; "det blir fult".

Då är jag nöjd.

Nivå 0 · Nykomling Moderator
↗ till inlägget

Jamen och? Vem bryr sig om det ligger ett tomt forum där? Har det någon negativ effekt på något?

Då jag har sett extrema exemplar sen igår så kommer jag väl med en också..

Det forumet är som en parkeringsplats, fast ägaren som har den parkeringen har ingen bil och kommer inte köpa en heller. Grannen mittemot har en bil, fast ingen parkeringsplats. Mannen utan bil borde ge sin parkering till grannen. Likadant med final fantasy-forumet, ta bort det och ge "platsen" till ett annat forum.

Nivå 0 · Nykomling

^Skönt exempel. Men i detta fallet finns det nog ingen granne som söker en parkeringsplats. Jag har däremot inte koll på hur många HoN trådar det finns.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det forumet är som en parkeringsplats, fast ägaren som har den parkeringen har ingen bil och kommer inte köpa en heller. Grannen mittemot har en bil, fast ingen parkeringsplats. Mannen utan bil borde ge sin parkering till grannen. Likadant med final fantasy-forumet, ta bort det och ge "platsen" till ett annat forum.

Jo fast det finns väl ingen gräns för hur många forum admin kan skapa? Det är ju inte i vägen för något annat, som parkeringsplatsen.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo fast det finns väl ingen gräns för hur många forum admin kan skapa? Det är ju inte i vägen för något annat, som parkeringsplatsen.

Du tror inte att det krävs något av servern för att ha ett forum va?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in