Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är:
ModNation Racers
Far Cry 2
Ghostbusters The Video Game
Civilization Revolution
Lost The Video Game
Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är:
ModNation Racers
Far Cry 2
Civilization Revolution
Lost The Video Game
↗ till inläggetDe är ju du som väljer priset.Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är:
ModNation Racers
Far Cry 2
Civilization Revolution
Lost The Video Game
↗ till inläggetJag vet men hur mycket bör jag lägga upp det för?↗ till inläggetDe är ju du som väljer priset.Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är:
ModNation Racers
Far Cry 2
Civilization Revolution
Lost The Video Game
Jag köper ModNation Racers för 5 SEK inkl. frakt! Har endast råd denna veckan för på måndag ska jag köpa godis ;)
↗ till inläggetDu menar 500 kronor OK, kan ej skicka dock!Jag köper ModNation Racers för 5 SEK inkl. frakt! Har endast råd denna veckan för på måndag ska jag köpa godis ;)
↗ till inläggetDu kan kolla vad dom kostar nya, sen sänka priset en aning.Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är:
ModNation Racers
Far Cry 2
Civilization Revolution
Lost The Video Game
Föresten, varför ska du sälja Modnation Racers? Hade inte du längtat efter det spelet?
↗ till inlägget↗ till inläggetDu menar 500 kronor OK, kan ej skicka dock!Jag köper ModNation Racers för 5 SEK inkl. frakt! Har endast råd denna veckan för på måndag ska jag köpa godis ;)
Ingen kommer köpa ett begagnat spel för 500:-.
↗ till inläggetDet var inte så himla bra som det såg ut, laddningarna är ett stort minus, typ 5 minuter laddning när man startar!↗ till inläggetDu kan kolla vad dom kostar nya, sen sänka priset en aning.Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är:
ModNation Racers
Far Cry 2
Civilization Revolution
Lost The Video Game
Föresten, varför ska du sälja Modnation Racers? Hade inte du längtat efter det spelet?
Var glad att det inte laddar medans du spelar ^^. Är ett underbart spel.
Kolla på vad spelen kostar, sen så om allt är bra med dem. Fina som nästan nya så kan du sänka det mindre. Jag har ingen aning om hur mycket man kan sälja dem för dock.
Kolla vad andra säljer spelen för.
Och sätt något runt det priset.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in