↗ till inläggetDet har du faktiskt rätt i! Jag vet inte med er men dessa pokemon som presenterats nu känns nog mer som pokemon än 4:e generationen(iaf vissa ^_^).De släpper nog väldigt många snart så de hinner visa de pokemona som är kvar. Det blir väll över 100 nya pokemon gissar jag på. Hitills äger denna generation förra ^_^
Nya Pokemon & B/w
Det bara känns så för att de utannonserade D/P 2-3 år innan det skulle släppas, B/W utannonserades i januari och ska släppas 4e kvartalet i Japan.
↗ till inläggettror det är fake nästan helt säker <_<
↗ till inlägget
Hoppas inte dessa är fake, de är ju sjukt coola!!!!!! :cool:
↗ till inläggetom de inte är fake har inte serebii hunnit lägga upp det än.
pokabu utveclingen ser ut som en baby evulution plus inte i närheten av en gris lol :P
kom ihåg en sak inte några långa diskuskiner när man inte vet om de är fake
Om dessa inte är fake-pokemon kommer jag nog allvarligt fundera på att sluta med pokemon, jag menar hallå! Alla är ju asfula. Speciellt Plusle och Minun de kan inte utvecklas till samma pokemon det är ju idiotiskt! :angry:
det är fake
Man märker verkligen att game freak börjar få slut på idéer till nya pokemon när pokemon inte ser ut som... pokemon längre.
↗ till inläggetHaha aa ja håller fullt med ;)Man märker verkligen att game freak börjar få slut på idéer till nya pokemon när pokemon inte ser ut som... pokemon längre.
↗ till inläggetSamtidigt blir jag väldigt överraskad, då jag hoppade över Diamond och Pearl och började direkt spela Heart Gold/Soul Silver spelen och sedan tappar hakan när t.ex tangela utvecklas till en.. större och tjockare tangela. Man blir liksom lite chockad när man märker att old skool pokemon utan några utvecklingar, nu helt plötsligt har fått sig ett par omritningar i familjeträdet så att säga... :lol:↗ till inläggetHaha aa ja håller fullt med ;)Man märker verkligen att game freak börjar få slut på idéer till nya pokemon när pokemon inte ser ut som... pokemon längre.
Jag tycker 3e generationen har varit värst hittills. 4e hade ganska många bra faktiskt och 5e ser ganska lovande ut än så länge enligt mig.
nu är det inte fake 8 nya pokemon har kommit ut kolla serebii.net
zitroz när du ser de nya kommer du bli besviken :(
ja jag gillar ju några 5 generations pokémons men tyvärr inte dom nya...... <_<
↗ till inläggetkunde inte sagt det bättre själv.. :(zitroz när du ser de nya kommer du bli besviken :(
Det enda jag har att säga är:
What the hell were they thinking?!
↗ till inläggetPrecis min tanke... -__- Den där Hihidaruma... Det är inte en Pokémon, det är en Digimon ;__;Det enda jag har att säga är:
What the hell were they thinking?!
Hihidaruma är fan awesome!
Det är de senaste leakade som ser cp ut :s
En Mumielåda, en dragon/bug, en gelebit med något i och ännu en up fukkad stenhög :c
wtf så jäkla fula de är igår kolla hjag bara på texten hann kolla idag they sucks