💬
Logga in
Fuska.se

I Behov Av Webbhotell Med Domännamn - Gratis?

110 svar · startad

Uppdatering:

Har fått in ett gäng nya koder (27/11 2010) att dela ut. Dessa koder gäller dock inte ett år, utan endast 3 månader. Man får alltså gratis webbhotell + domän i 3 månader utan krav på bindning eller liknande. Samma villkor som de tidigare koderna jag har delat ut.

Gammal text:

Hallå där. Slutet på året börjar närma sig, och i och med så börjar utgångsdatumen på eventuella erbjudanden komma närmare. Jag sitter fortfarande på några kampanjkoder hos Binero som erbjuder dig ett års gratis webbhotell, samt ett års gratis domännamn.

Jag tänker att det kanske kan finnas någon där ute som behöver en kampanjkod mer än vad jag behöver den, och därför har jag nu bestämt mig för att skänka denna. Du får alltså Bineros standardpaket/företagspaket + en .se, .com, .net, .org-domän och liknande för totalt 0 kr i ett år. Efter det här året är det sedan valfritt att betala vidare för att behålla det. Inga betalningsuppgifter krävs. Det som krävs är istället följande:

1. Att du, eller personen som aktiverar erbjudandet är 16 år eller äldre.

2. Att du ger mig en god anledning till varför just du ska ha detta.

Puss.

Senast ändrad:

Jag vill gärna ha det.

Jag vet inte om jag borde få den mer än någon annan här, men jag vill bara använda den till min cs 1.6-clan (PmG).

Jag skulle mer än gärna tagit emot kampanjkoden.

Har ett projekt på gång som jag hoppas snart kunna launcha (Info kan ges i PM). Har ingen möjlighet själv att skaffa ordentligt domännamn av inte alltför roliga anledningar, men att slippa gå under subdomän skulle verkligen ge en boost till hela projektet. Är hemsk på motiveringar, speciellt när det kommer till projekt som ännu inte dragit igång public.

Senast ändrad:

Skulle gärna vilja ha den men vet ej om jag vill ha den mest men iaf tänkte ge den till min bror som fyller 16 som håller på mycket och kodar tänkte ifall jag vann ge till han i födelsedagspresent

Senast ändrad:

Jag har hållt på med webbdesign i ungefär 2 år nu, och börjat att lära mig att hantera php. Så att jag skulle väldigt mycket behöva en .se domän samt en snabb och bra webbhost, för att jag funderar på att utveckla min sida "Xela" ganska rejält.

EDIT: Såg att man skulle vara 16+ :mellow:

Senast ändrad:

13 Jan 2010

hej!

den .se domänen hade varit ett underverk för mitt bloggande, har just nu 40 besökare om dagen på ett ungefär?

& vill absolut öka den siffran!

såg att det stog man skulle vara 16 +...

nu är jag dock inte det...

men jag skulle uppskatta STORT, om du kunde göra ett undantag

Javisst. Jag håller på att göra en hemsida och behöver ett webbhotell + en domän. Skulle verkligen sitta trevligt med ett sådant erbjudande!

28 Jan 2010

Ingen som läste att rabattkoderna gick ut vid årsskiftet?

Senast ändrad:

23 Jun 2010

Har fått ett gäng nya koder nu.

Skulle gärna behöva en kod.... Jag är medlem på www.longboard.nu och vi ska göra en "portal", nu har vi bara ett forum... Så det skulle vara jättesnällt om jag fick nån kod... Det skulle alla andra på forumet också tycka!

PS. Tänk inte på min ålder, admin på forumet fixar det.... :D

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Skulle gärna behöva en kod.... Jag är medlem på www.longboard.nu och vi ska göra en "portal", nu har vi bara ett forum... Så det skulle vara jättesnällt om jag fick nån kod... Det skulle alla andra på forumet också tycka!

PS. Tänk inte på min ålder, admin på forumet fixar det.... :D

Du får en kod i PM. :)

Tack så himla mycket... Säger till när den nya portalen är uppe ^^

Kan jag få en kod? jag hjälper 2fjsk osv med ett forum så då kan jag ge han det :)

Vi vill gärna bli lite mer avancerande :)

http://spelnyheter.webbland.se

Senast ändrad:

Skulle behövt en kod!

Jag har en sida på gång, som skulle behöva en riktig domän! :D

Jag har en hemsida som behöver en domän.

Vi förbättras hemsidan varje dag och försöker göra den så bra som möjligt, och för att kunna växa mer så behöver vi en bättre domän som då får folk att locka dem dit.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Kan jag få en kod? jag hjälper 2fjsk osv med ett forum så då kan jag ge han det :)

Vi vill gärna bli lite mer avancerande :)

http://spelnyheter.webbland.se

Du har varit med och frågat om en kod tidigare, så du får en skickad via PM. :)

↗ till inlägget

Skulle behövt en kod!

Jag har en sida på gång, som skulle behöva en riktig domän! :D

Har du någon över 16 med möjligheten att registera denna åt dig?

↗ till inlägget
Jag har en hemsida som behöver en domän.

Vi förbättras hemsidan varje dag och försöker göra den så bra som möjligt, och för att kunna växa mer så behöver vi en bättre domän som då får folk att locka dem dit.

Har ni möjligtvis sidan uppe för tillfället?

killingspree visade den.

http://www.spelnyheter.webbland.se

Vad jag förstått så har killingspree fått den, alltså behöver vi ingen mer.

↗ till inlägget

killingspree visade den.

http://www.spelnyheter.webbland.se

Vad jag förstått så har killingspree fått den, alltså behöver vi ingen mer.

Okej, då är jag med! Skickade en kod till Killingspree nyss, så kolla med honom.

Bra :), hur länge gäller dessa rabattkoder?

↗ till inlägget

Bra :), hur länge gäller dessa rabattkoder?

Du måste registrera via länken senast den 7/7 2010. Sedan har du som sagt webbhotellet gratis i 1 år, innan du får avgöra om du vill betala vidare för att behålla det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in