Det undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna
Luigi´s Mansion
↗ till inläggetDet undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna
tittar du på datumen innan du skriver i trådar alls?det var 6 år sen den har tråden var startad och skriven i senast. (försöker säga att jag inte tror att trådskaparen behöver hjälp längre) :rolleyes:
↗ till inläggetMen snälla söta rara, jag vet, snälla sluta tjata↗ till inläggetDet undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna
tittar du på datumen innan du skriver i trådar alls?det var 6 år sen den har tråden var startad och skriven i senast. (försöker säga att jag inte tror att trådskaparen behöver hjälp längre) :rolleyes:
akta dig för hans attacker. :cool:
↗ till inläggetHej Dave37,akta dig för hans attacker. :cool:
Bra tips men lite sent kanske?
Dave missade nog datumet.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet undrar jag med, men om du menar hur man klarar den skall man ta bomberna han kastar och sedan skjuta dom på honom när han lutar sig ner. Sug på king boo fast akta så att inte Bowser träffar dig med isklumparna
Men snälla söta rara, jag vet, snälla sluta tjata
Om du visste varför skrev du då? Jag menar, tråden är 6 år gammal, jag tror han har klarat det nu...
↗ till inläggetBästa tipset, men en aning sent?akta dig för hans attacker. :cool:
Ahahaha oj tänkte inte på bumparna, men han kanske fortfarande behöver hjälp? :D