Hej för fan!
Min kompis ska köpa Cs 1.6 -.-
Och han undrar vart det finns billigast!!!!
Köper gärna ett billigt steam acc XD
Hej för fan!
Min kompis ska köpa Cs 1.6 -.-
Och han undrar vart det finns billigast!!!!
Köper gärna ett billigt steam acc XD
Kostar ju bara ca 99 spänn på t.ex Gamestop för Trilogy (1.6, CZ, CZ: Deleted scenes, och ibland DoD: Source. Kanske HalfLife 1?).
↗ till inläggetCounter-Strike - Anthology?Kostar ju bara ca 99 spänn på t.ex Gamestop för Trilogy (1.6, CZ, CZ: Deleted scenes, och ibland DoD: Source. Kanske HalfLife 1?).
↗ till inläggetJa, kostar bara 99 kr på game.↗ till inläggetCounter-Strike - Anthology?Kostar ju bara ca 99 spänn på t.ex Gamestop för Trilogy (1.6, CZ, CZ: Deleted scenes, och ibland DoD: Source. Kanske HalfLife 1?).
Köp det på Steam bara, 120 spänn.
Tanka ner det
Som jag :P men om du inte gillar att göra sånt kan du gö köpa för bara ynkliga 99:- :)
↗ till inläggetTanka ner det
Som jag :P men om du inte gillar att göra sånt kan du gö köpa för bara ynkliga 99:- :)
jo, man brukar tanka ner spel med steam
↗ till inlägget↗ till inläggetCounter-Strike - Anthology?Kostar ju bara ca 99 spänn på t.ex Gamestop för Trilogy (1.6, CZ, CZ: Deleted scenes, och ibland DoD: Source. Kanske HalfLife 1?).
Ajuste! :huh:
↗ till inläggetTanka ner det
Jag ska inte vara elak mot dig då du är 12 år.
Men men, ladda ner spel = No-Vac = Alla fuskar = Tråkigt.
Och sen kan man inte joina alla servers heller.
Trådskaparen ska köpa spelet, råder jag!
Skiter i allt det bara man kan spela :)
↗ till inläggetVilket du inte kan.Skiter i allt det bara man kan spela :)
↗ till inlägget↗ till inläggetVilket du inte kan.Skiter i allt det bara man kan spela :)
Haha!
OnT: Hittat något bra ställe?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in