↗ till inläggetHur skriver man med eldtext? jag har sett det förut?
I Css? :o
tror inte det. men sök lite på google. Asså jag ska inte säga nåt :lol: jag suger på att söka på google <_<
↗ till inläggetHur skriver man med eldtext? jag har sett det förut?
tror inte det. men sök lite på google. Asså jag ska inte säga nåt :lol: jag suger på att söka på google <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetHur skriver man med eldtext? jag har sett det förut?
Du suger på allt.......
Men ja jag har sett liknande eld text i css, googlat också.
hmm.... Så jag suger på allt?. Äger dig på css och cs 1.6 iaf ;)
$JIKLMNOP{e}X³ÿëÜ·ÈÇÉÊÆÅÄ
Tack så mycket ....
Jag heter: PÜÆÅ i csS:p
↗ till inläggetHaha knappast, men ganska mycketDär fanns ju ALLTING.
Start > Kör > skriv charmap och tryck enter.. Så får du upp en lista med alla tecken som finns i windows som du kan kopiera
Om du har Vista tryck start och sök bara på charmap ;P
Första inlägget gjordes: 16/11-2007 20:59:36
Och du svarar nu?!
®
°èàòùéáóú °-°
̇̇̇̇̇̇̽̚͡ ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇͡ ̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̈̈̈̈̈̈̈‿̴̴̴̴̴̴̞̞̊̊̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡͡|̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̈̈̈̚̚̚̚̚̚̚̚͡ˈ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇‿̠̠̠̠͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˈ̄̄̄̄̃̋̋̋̋̋̋̋̋̋̄̇̇̇̇̇̇̇̚̚̚̚̚ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̚ ̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡
‿̴̴̴̴̴̴̞̞̊̊̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡͡|̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̈̈̈̚̚̚̚̚̚̚̚͡ˈ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇‿̠̠̠̠͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˈ̄̄̄̄̃̋̋̋̋̋̋̋̋̋̄̇̇̇̇̇̇̇̚̚̚̚̚ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̚ ̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈
͡
͡ ‿͡ˈ̈̄̄̀̄̄̀̄̄̀̄̄́́́́́́́́́̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̽̚͡ ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇͡ ̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̈̈̈̈̈̈̈‿̴̴̴̴̴̴̞̞̊̊̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡͡|̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̈̈̈̚̚̚̚̚̚̚̚͡ˈ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇‿̠̠̠̠͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˈ̄̄̄̄̃̋̋̋̋̋̋̋̋̋̄̇̇̇̇̇̇̇̚̚̚̚̚ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̚ ̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡↨̺͚͓̣͙̟̖̙̪̳͈͈͕̲̭̂͌̈̈́͠
̵̡̨̛͈̭͚̞̬̩̿̓͋̂̽ͣͬ̀̔͆́͒͛̇ͭ͊ͯ̀͠ͅ↨̨̢̛͉̯̦̱̝̦̇ͯͥ̅ͤ̂͗ͨ͌͟ͅͅšɼ̴̡̞̞̣̩̩̥̹̜̹̜̹̜̬̠̻̩̩̩̩̩̹̜̤̰̊̊̈̈̈̈̈̈̈́̄́̄́́̋́̄̀̄́͡ˈ̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̃̽ˈˈ̥̥̻̹̜̹̜̠̹̜̻ˈˈˈ̽̽˕̴̴̴̴̴̴̴̜̹̜̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺́̄̋̄́̄́̋̄̀̑̽̽̈̈̈̈̈̈̈̊̊̄̄̄̄̈̈̽̽̽̽͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡¸¸ˈˈˈˇˈ̞̞..̣̣̣̣̣̣̣̣.ʴ˕.͑͑͑͑͑˼͑͑͒͐͑͐˗˗˗˗̻˲‿ˎ˳˸̫̫̫̫̫ˌˌˌ.̬̬̬̬̬̬ˎˏ‿
̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋•̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋•̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋•̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋
PI T OO
▒ ̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊ ̊░̄̐̈͋͋̎̎͂ͨ̎̃ͩ ̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊░̸̶̛̄̐̈͋͋̎̎͂ͨ̎̃ͩ͠͏̯̗͙ ̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊░̸̶̛̄̐̈͋͋̎̎͂ͨ̎̃ͩ͠͏̯̗͙ ̊̊ ̊ ̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊ ̊̊̊░̸̶̛̄̐̈͋͋̎̎͂ͨ̎̃ͩ͠͏̯̗░̶̂͌ͪ̃̋↨͖͔̬͛̍̏͞ʵ̢̢̺̺̺̺̺̺̪̪̪̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̝̝̺̺̺̊̊̊̈̈͡|̬̬̬̬̤̤̤̻̞̞̩̩̩˽˳̑̑ˈˈ̇̇̇̇́̄̚͡˗̄̄̄˗̻̻̥̬̬˽˽˽ˌ‿̫̫̃̃̀̄̑̚̚̚̚̚̚̚ˣ̽̽̽̽̽̽̽̊̃
ʵ̢̢̺̺̺̺̺̺̪̪̪̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̝̝̺̺̺̊̊̊̈̈͡|̬̬̬̬̤̤̤̻̞̞̩̩̩˽˳̑̑ˈˈ̇̇̇̇́̄̚͡˗̄̄̄˗̻̻̥̬̬˽˽˽ˌ‿̫̫̃̃̀̄̑̚̚̚̚̚̚̚ˣ̽̽̽̽̽̽̽̊̃
ʵ̢̢̺̺̺̺̺̺̪̪̪̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̝̝̺̺̺̊̊̊̈̈͡|̬̬̬̬̤̤̤̻̞̞̩̩̩˽˳̑̑ˈˈ̇̇̇̇́̄̚͡˗̄̄̄˗̻̻̥̬̬˽˽˽ˌ‿̫̫̃̃̀̄̑̚̚̚̚̚̚̚ˣ̽̽̽̽̽̽̽̊̃
̽̋̓ͧ̇͏̳̞͕͇↨̠̬̘̺̩͔̦ͥͭ̂ͩ̑͋̃͢ ̬̜̖̠̮̱̆ͤ ̻ ͉̒̓ͫͥ͟ ̋́̒ͯ҉͍̝ ͍̌ͥ̀͆̾͒ ̺͎̬̠̮͓ ̠̬̉̇͋̿̀̆̈ͅͅ ͎͓̦̖͛̐ͨ̊͋͂̚ ̨̳̀ͫ̊ͤ̃ ̭̬̯͖̮͋ͩ̉̒ ͚̱̫̣̥̥̓͐͋ͥͯ͌̚ ̋̔̒̆ͤ ͍̦̤̗̹̳͈̇̀ ̢̰̫͑̆ͫͪ ̗̣̊̈͆̕ ̦̩̠̙̎͂̓̕ ̸̃̅̐̈ͧ̂̈ ̰̬̞̰̝͕̇͑̂ͧ̈ͧ͠ ͛ͦ̇͟ ͎͇́̿̐ ̌̍ͬͮͯ̏̽ ͆͐̾ͥ͏̣͎̮̠̫͓̦ ̫͉̣̺ ̩̖ͨ̓ͯ̇͑ ̹̤͉͜ ̭̯̞͇̖͒̔ͫ̌͟ ̷͍̞̹̖͎̬̓ͫ̈̽ͪ ̛̞͙͆̆ͤͯ ̗́ ͚̼̝͉̻ͪͭ ͮ͆͜ ͙̬̳͇̪̅͐͗ͭ͌ͪ̚͜ͅ ͓̯̤̻͙̂̍̈́͒ͬ̅̒ ̮̙͇͂ͭ̂̉ͥ̋ ̧̻̱̫̆ͤͬ̑́ ̱̘̻̙̥ͬ͐̽ͧ̏͡ ̰̞̜̱ ̈́͗ͮ͌ͨ̓ ̭̘̰̩̽͂ͭͣͫͨ͋͠ ͚̳̥̭̬̖̪̄̒ͮ ̰̹̬̤̣͐̉͑͆̇̇ ͇̈́͒̀͐ͩ̀̿
͌̔͠
͕͕̻̠͇͔̤͈̑̔ͬ̈́ͬ͆̒̒̉ͩ́̚̕↨̹̘̟͙͚̻̝̒͆̌͑́ͤ͗̌ͦ̈͛ͥ͆̉̀̚̚͘ ̸͎͎̩̜͙̯͍̞͍̭̱̰̙̠͎͋̈́̈͑̽̚̚͢͠ͅͅ ̵̡̞͕͚̟̬̙̗͍͖̼̜̟ͧ̊͂͂̌ͪ̀͜͞ ̢̨̫̳̩̩̗͔̗̬͙̬̤̜̩̩̹̄͑̔̀͌̍̇̆͠ ̷̧̳̺̦̰̭͍̙̞̩͚ͣ̌ͣ̒̂̊̿ͮ̉̚ ̡̳̣͇͕͎̱̥̞̖̰̳̊̌ͭ̏͆̔͌̄̐͋̿̚͘͟ ̠̤̜͚̼͔̮̝͇̟̖̣̤̮̙̖̰͊͑͂̈́̇̚͟͢ͅ
När tråden endå blivit bumpad så kan jag ju posta denna
Start > Kör > skriv charmap och tryck enter.. Så får du upp en lista med alla tecken som finns i windows som du kan kopiera
Om du har Vista tryck start och sök bara på charmap
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in