Hejsan, brukar dyka upp "affärer" i FuskaMynt-forumet där någon säljer avatar etc. Dessa trådar har, vad jag vet, blivit låsta. Jag vill minnas att jag har läst någonstans att detta inte är tillåtet, så kanske någon kan berätta om affärer är tillåtna eller inte? :)
Affärer I Fuskamynt
Om det är någon som skapar en tråd där de skriver att de säljer avatarer, då låser jag den. Tror det alltid har varit så.
Det verkar vara att vi vill att folk ska be om en tjänst, inte att folk ska erbjuda att sälja en tjänst. (När tjänsten är en ava/sig).
↗ till inläggetTycker jag, för att vara ärlig, är en gnutta dåligt.Det verkar vara att vi vill att folk ska be om en tjänst, inte att folk ska erbjuda att sälja en tjänst. (När tjänsten är en ava/sig).
Om det nu är så att affärer inte är tillåtna så tycker jag att vi borde ändra på det, det är väl knappast någon som tar skada av det? Detta skulle nog även liva upp forumet till och med vara en kul grej för sidans medlemmar.
↗ till inläggetPrecis så är det just nu. Angående att tillåta affärer så vet jag inte. Är ju för och nackdelar med det, men visst så kanske det hade ökat populariteten. Blir och fundera på det.Det verkar vara att vi vill att folk ska be om en tjänst, inte att folk ska erbjuda att sälja en tjänst. (När tjänsten är en ava/sig).
Det är väldigt populärt på amerikanska sidor iaf, så kan man se om den som gör avatarer är bra eller inte. Personligen tycker jag att vi kan testa att ha dem.
Undrar bara lite om admin har några nyheter angående detta? :)
Vet inte riktigt vad man ska göra med denna: http://www.fuska.se/forum/Saeljer_1_Ours_D...ll-t146863.html
Som Draghon säger så kör vi detta på prov och ser vad som händer.