Är du vänster eller kanske höger-hänt???
Låt mej veta!!?!?!?!?!
Jag är höger hänt
Vill även veta om ni är vänster eller höger fotad.
Jag är vänster fotad
Edit. ...
Är du vänster eller kanske höger-hänt???
Låt mej veta!!?!?!?!?!
Jag är höger hänt
Vill även veta om ni är vänster eller höger fotad.
Jag är vänster fotad
Edit. ...
Är vänsterhänt och vänsterfotad.
↗ till inläggetOkej spelar du någon sport T.ex fotboll eller något då du använder vänster foten och handen?Är vänsterhänt och vänsterfotad.
Höger-hänt och höger-fotad
Höger på båda!
Okej alexander och PPP meningen med denna tråd är att se och framställa hur många procent som är vänster hänt ochhöger fotad
höger-hänt och vänster-fotad
Bara så ni vet....
Tack för svar i förhand.
Jag kommer skicka in detta till en annan hemsida som framställer sånt här..... (privat)
↗ till inlägget↗ till inläggetOkej spelar du någon sport T.ex fotboll eller något då du använder vänster foten och handen?Är vänsterhänt och vänsterfotad.
Spelade fotboll då jag använde vänsterfoten ja.
vänster-hänt och -fotad.
↗ till inläggetvänster-hänt och -fotad.
Okej tack för svar :D uppskattar alla svar :D Tack så Jäkla mycket...
Både vänster och höger på båda :o
Starta en omröstning istället.
Aa det är lättare jag vet....... Ska göra det snart
Så nu är det en omröstning.....
Men skriva gärna lite här också om ni använder vänster när ni spelar fotboll osv osv osv
Höger han när ni spelar typ bandy innebandy handboll tennis osv osv osv
Jag är högerhänt och högerfotad; till det mesta iallafall. Jag vet iaf att jag "skopar upp vatten" bättre med vänster hand av någon anledning.
↗ till inläggetJag är högerhänt och högerfotad; till det mesta iallafall. Jag vet iaf att jag "skopar upp vatten" bättre med vänster hand av någon anledning.
Okej :P
Jag är vänsterhänt och högerfotad.
Höger höger
Vänsterhänt. Har inga fötter.
Högerhänt och högerfotad
Okej tack för alla svar :D Hoppas det kommer in över 1000 svar innan helgen så man har lite....
↗ till inläggetMed trafiken på den här sidan kommer du ju ha minst 2000 under helgen.Okej tack för alla svar :D Hoppas det kommer in över 1000 svar innan helgen så man har lite....