💬
Logga in
Fuska.se

Grooveshark Är Bättre Än Spotify

22 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Programmet "Spotify" använder tydligen väldigt många. Det finns en hemsida som heter:

http://listen.grooveshark.com/

Den har bättre kvalité på låtarna och det finns fler låtar. Det är gratis(Vilket Spotify inte är).

Här är min spellista.

http://listen.grooveshark.com/#/user/ostkakan/1509285

Tro inte att jag sänder ut något virus, jag kan inte mycket om datorer och internet. :)

(Fixat länkarna, tror jag)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ehm, du har inte länkat till något ?

Nivå 0 · Nykomling

..Spotify är ju visst gratis?

Typ alla har ju invites, jag har runt 25 nu.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Ok :P Jag visste inte det :o

Ville ju bara hjälpa :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ok :P Jag visste inte det :o

Ville ju bara hjälpa :)

Har inte använt Grooveshark sedan spotify kom så tack för att du påminde mig om den underbara tjänsten :D

Nivå 0 · Nykomling

Det har virus.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7
Det har virus.

Ditt arsle har virus :)

12 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

Sidan känns bara allmänt fail imo.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Den är inte det, jag lovar. Jag har använt den i snart 1 år :)

En kompis använde Spotify för ett långt tag sen, då visade jag honom Grooveshark och han tyckte det var mycket bättre.

Vem anmäler mina inlägg? -.- Varför får jag inte skämta men de högre rankade får? -.- Idiot jävel

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker sidan var bra tack för tipset.

Nivå 0 · Nykomling

Nej nej, det blir mer lagg på Grooveshark än på Spotify.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

Men det finns folk som inte är helt nöjda med Spotify. Därför tipsar jag om Grooveshark.

13 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

Sidan var bra, dock var det störigt att jag inte kunde byta låt med musikknapparna på tangentbordet.

Nivå 0 · Nykomling

Jag brukar använda det i skolan ibland, det har åtminstone mycket mer Hardstyle än vad spotify har och jag har inte upptäckt några problem med det. För mig är det alltså bättre än spotify.

Nivå 0 · Nykomling

Tycker själv att Spotify är bättre. Visst, Grooveshark har kanske fler låtar, men Spotify är så grymt snabbt.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tycker själv att Spotify är bättre. Visst, Grooveshark har kanske fler låtar, men Spotify är så grymt snabbt.

Jupp

Nivå 0 · Nykomling

Tycker om spotify mer, för det första för att det är en svensk "uppfinning". Sen så tycker jag om det, inte testat grooveshark något men jag nöjer mig med spotify.

Nivå 0 · Nykomling

Det dåliga med Grooveshark är att man måste ha en webbläsare uppe hela tiden.

14 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

1st. Spotify var gratis under beta, så var du kvicktänkt och fick en beta-key skulle du kunna använda det gratis än idag. (Vilket jag gör).

2nd. Spotify finns till Android mobiler. (Visst, du kan köra med webbläsare på mobilen, men det blir mycket jobbigare än spotify som är anpassat till mobilen).

Nivå 0 · Nykomling

Du kan få spotify för 99kr nu också, efteråt behöver du inte betala för en ny månad om du vill. Då har du spotify gratis sen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in