fyfan.
Fotbolls Vm I Sydafrika
Tänk er, Nya Zeeland förlorade inte en enda match. Imponerande !
Eftersom dom bara spelade tre matcher, så nej, inte speciellt.
VIVA ESPAÑA!
Så jävla nice.
Yeah Spanien ftw.
Spanien ftw!
Nederländerna/Holland försökte ju nästan sparka sönder Spaniens spelare :|
Nu fattas bara förbud mot tjurfäktning och tjurrusning för att jag ska kunna tänka mig att gilla Spanien.
↗ till inläggetSpanien ftw!
Nederländerna/Holland försökte ju nästan sparka sönder Spaniens spelare :|
som när holländaren satte dubbarna i bröstet ppå en kille?
ja, jag håller med dig
Spanien är fan bäst!
↗ till inläggetMen tänk så kassa de är. [:Eftersom dom bara spelade tre matcher, så nej, inte speciellt.
Fan Jolt, visa lite sympati.
Spanien är överskattade.
Märks att Fuska.se's Medlemmar är medgångssupportrar.
Märks att någon är bitter för att de laget som de hejade på inte vann.
Bazti har rätt, plötsligt så är det så att folk som höll på Italien och Frankrike samt Brasilien nyss övergått.
På många håll ser man det.
↗ till inläggetVad ska man förvänta sig av spelforums medlemmarBazti har rätt, plötsligt så är det så att folk som höll på Italien och Frankrike samt Brasilien nyss övergått.
På många håll ser man det.
Så bara för att jag gillar Argentina betyder det att jag inte får tycka att Spanien gjorde bra ifrån sig och förtjänade vinsten?
↗ till inläggetSå bara för att jag gillar Argentina betyder det att jag inte får tycka att Spanien gjorde bra ifrån sig och förtjänade vinsten?
Nej absolut inte din jeffla medgångssupporter omg kan du inget om fotboll eller du måste alltid heja på laget som förlorar omgwtf.
:rolleyes:
Edit:
↗ till inläggetSpanien vinner
B)
↗ till inläggetMärks att någon är bitter för att de laget som de hejade på inte vann.
Rätt bitter var jag, men känns bara som att majoriteten bytar lag de håller på hela tiden. Så klankar de ner på en för att man gillat Holland, så länge man intresserat sig för fotboll.
↗ till inläggetSå bara för att jag gillar Argentina betyder det att jag inte får tycka att Spanien gjorde bra ifrån sig och förtjänade vinsten?
Pekade jag ut just dig :P
Nä,Spanien vann :(