Jag hejade på Tyskland, tyckte de förtjänade ett mål där i slutet. Hejar på Holland i finalen nu då.
Fotbolls Vm I Sydafrika
Tycker Spanien var värda att vinna, de hade mycket mer spel. Tyskland försökte väl kontra som dom brukar, men det lyckades inte så bra. Visst har Tyskland varit bra tidigare, men man måste vara bra när det gäller.
Nu får man hoppas att Spanien vinner och Uruguay tar bronsmedaljen :)
Uruguay har presterat förjävla bra. Men det skulle aldrig gått utan Suáres och Forlan.
Brasilien är ute :( 2-1 mot holland :( hoppas holland tar vm 2010 :D så vi inte får spanien igen :(
Bläckis har alltid rätt, jag visste hela tiden att tyskland skulle förlora :lol:
Bläckfisken är mäktig..
Tippar Paul rätt på bara Tysklands matcher?
Hoppas på att Spanien vinner!
Holland kommer krossa.
↗ till inläggetTippar Paul rätt på bara Tysklands matcher?
Han tippar bara på Tysklands matcher. Haha, alla i Tyskland hatar den där bläckfisken nu.
Semifinalen liknar ju 2006. Tyskland imponerade stort i början, Italien spelade inte så bra fotboll i början precis som Spanien. Men blev krossade på semin.
Om nu Spanien tar guld så är det så att Tyskland alltid förlorat mot mästare på senaste tre mästerskapen.
2002 Brasilien-Tyskland Final
2006 Italien-Tyskland Semifinal
2010 Spanien-Tyskland Semifinal
Var det bara jag som fann det väldigt ironiskt när Suarez gestikulerade vilt för att en av Tysklands spelare tog med armen?
Yes, Tyskland vann! :) Men matchen var jämn enligt mig.
↗ till inläggetoch bläckfisken hade rätt igen :DYes, Tyskland vann! :) Men matchen var jämn enligt mig.
Vilken jävla bläckfisk talar ni om?
↗ till inläggethttp://en.wikipedia.org/wiki/Paul_the_octopusVilken jävla bläckfisk talar ni om?
↗ till inläggetdet är den bläckfisken vi talar om hoppas att holland vinner idag i finalen mot spanien :(
Vafaan, Holland skulle ju haft två röda kort :glare:
Måååål till Spanien!!!! :D
Spanien <3