💬
Logga in
Fuska.se

Fusk

11 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej! Jag har gjort ett fusk på nintendo wii men det kommer aldrig. Vet ni hur man ska göra?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej! Jag har gjort ett fusk på nintendo wii men det kommer aldrig. Vet ni hur man ska göra?

Hur länge sen vare du skickade in det?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

3 väckor sedan.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Ditt fusk har väl inte blivit godkänt då.

Nivå 16 · Legendfuskare

Du skickade in ett här på fuska.se? Lär ta ett bra tag.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Du skickade in ett här på fuska.se? Lär ta ett bra tag.

Brukar det ta tid?

Nivå 16 · Legendfuskare

3-7 dagar har jag för mig det står att det ska ta. Men om ingen mod tar hand om det så blir det ju aldrig accepterat. När jag var mod så var det alltid massvis med fusk på hög som vi turades om att ta hand om. Nu är mods mycket mer inaktiva så jag misstänker att det finns en gigantisk hög med fusk inskickade som ingen tar hand om.

17 Jul 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

Moderatorer har med liv. Alla är ute och leker nu på sommaren.

18 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

3-7 dagar har jag för mig det står att det ska ta. Men om ingen mod tar hand om det så blir det ju aldrig accepterat. När jag var mod så var det alltid massvis med fusk på hög som vi turades om att ta hand om. Nu är mods mycket mer inaktiva så jag misstänker att det finns en gigantisk hög med fusk inskickade som ingen tar hand om.

hur blir man mod?

Nivå 5 · Fuskare

När fuska behöver en ny mod frågar dom de som de tycker är mogna nog att klara av det.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

När fuska behöver en ny mod frågar dom de som de tycker är mogna nog att klara av det.

skit i xXHomerXx han snackar bara skit. såhär är det om fuska behöver en ny mod frågar dom om de som de tycker är mogna nog att klara av det
27 Aug 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

skit i xXHomerXx han snackar bara skit. såhär är det om fuska behöver en ny mod frågar dom om de som de tycker är mogna nog att klara av det

du skriv ju samma sak :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in