↗ till inläggetKontakter ?! :huh:En jävla massa kontakter och sen skulle jag spendera dom! ;)
Vad Skulle Du Göra Om Du Fick En Önskning?
↗ till inläggetEn jävla massa kontakter och sen skulle jag spendera dom! ;)
Har en hög med USB-kontakter...
Även PS/2 och 2-pin samt 3-pin...
Molex finns det gott om också.
Kanske vill ha RCA kontakter?
Har lite smått o gott här :)
Kontrollera tiden, möjligtvis som i filmen "Click" :]
att få ett fast jobb så jag slipper oroa mig om framtiden.
ett varnings kort
Att jag var lika cool som Tyler Durden från Fight Club
Att jag skulle få 99999 kr varje dag :)
Önskat mig till herre över jorden xD
Få ett jobb med mycket mycket bra betalt.
Långt liv ;)
Att jag var 10 gånger bättre än GeT_RiGhT :)
Odödlig.
↗ till inläggetOdödlig.
Mm, fast man ska kunna dö av ålder. Tråkigt att leva hur länge som helst!
Fred på jorden.
Jag skulle önska att veta vad som händer efter döden eftersom jag gärna vill ta självmord om man inte återföds. Tänk om jag skulle ta självmörd och återfödas i ett ännu sämre liv än vad jag redan har, det vågar jag inte. Skulle jag däremot veta på fullaste säkerhet att det blir svart efter döden så hade jag varit död sedan längesen.
↗ till inläggetJag skulle önska att veta vad som händer efter döden eftersom jag gärna vill ta självmord om man inte återföds. Tänk om jag skulle ta självmörd och återfödas i ett ännu sämre liv än vad jag redan har, det vågar jag inte. Skulle jag däremot veta på fullaste säkerhet att det blir svart efter döden så hade jag varit död sedan längesen.
"When im sad, I stop being sad and be awesome instead". - Barney Stinson.
↗ till inlägget"True story"↗ till inläggetJag skulle önska att veta vad som händer efter döden eftersom jag gärna vill ta självmord om man inte återföds. Tänk om jag skulle ta självmörd och återfödas i ett ännu sämre liv än vad jag redan har, det vågar jag inte. Skulle jag däremot veta på fullaste säkerhet att det blir svart efter döden så hade jag varit död sedan längesen.
"When im sad, I stop being sad and be awesome instead". - Barney Stinson.
↗ till inläggetHahaha! Emo! :DJag skulle önska att veta vad som händer efter döden eftersom jag gärna vill ta självmord om man inte återföds. Tänk om jag skulle ta självmörd och återfödas i ett ännu sämre liv än vad jag redan har, det vågar jag inte. Skulle jag däremot veta på fullaste säkerhet att det blir svart efter döden så hade jag varit död sedan längesen.
↗ till inläggetDå tar man självmord igen och ser om man får ett bättre liv, och om inte, gör man det igen, och igen tills man får ett bra liv?Jag skulle önska att veta vad som händer efter döden eftersom jag gärna vill ta självmord om man inte återföds. Tänk om jag skulle ta självmörd och återfödas i ett ännu sämre liv än vad jag redan har, det vågar jag inte. Skulle jag däremot veta på fullaste säkerhet att det blir svart efter döden så hade jag varit död sedan längesen.
Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay.