Hej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD
Som jag stog vid kontoret och skrev korvmannen sen stog han med samma korv i 30 minuter -.-
Hej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD
Som jag stog vid kontoret och skrev korvmannen sen stog han med samma korv i 30 minuter -.-
↗ till inläggetOk?Hej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD
1. Det är i fel kategori, detta ska ligga i "Webbspel"
2. En onödig tråd.
3. Vad fan vill du ha ut med detta?
4. Anmäler, sov gött.
↗ till inläggetAsså ni vill bara få bort mig från det här jävla skiten.↗ till inläggetOk?Hej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD
2. En onödig tråd.
4. Anmäler, sov gött.
Kanske det.
Det kan vara blip's server som laggar.
Ett tips, sluta spela det, Extat allt kostar riktiga penhar
↗ till inläggetAsså ni vill bara få bort mig från det här jävla skiten.↗ till inläggetHej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD
Ok?
2. En onödig tråd.
4. Anmäler, sov gött.
Ja det vill vi alla, bort bort?
Vad tänker du med? Ingen vill dig något illa, så vidare du inte varit elak mot någon.
Vi vill bara att du ska sluta med DESSA dumma trådar, lös problemet själv eller "Googla".
- ZnK
Blipville suger getkuk.
Sjukt lätt att råka lägga ut alldeles för mycket pengar.
↗ till inläggetSjukt lätt att inte göra det också. -_-Blipville suger getkuk.
Sjukt lätt att råka lägga ut alldeles för mycket pengar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in