Link, utan tvekan. B)
Favorit Karaktär Ssbb
Metaknight eller Link.
Skriver min top 6 så denna tråd ska hållas vid liv haha :P
1. G&W (Mr Game And Watch
2. Yoshi
3. Kirby
4. R.O.B
5. Falco
6. IC (Ice Climbers)
Kan ej top 10 sry
Spelar som Pit mest.
Mr Game And Watch
↗ till inlägget↗ till inläggetBowser
Mariooo!
MetalKnight B)
Sonic.
↗ till inläggetTycker hans attacker är väldigt svaga, han gör knappt nån skada.Sonic.
Toon Link och Pikachu. Annars gillar jag att använda Ness & Lucas.
↗ till inlägget↗ till inläggetTycker hans attacker är väldigt svaga, han gör knappt nån skada.Sonic.
Det är ju inte så konstigt med tanke på att han är 25:a på tiern... men han är ju ändå inte sämst det finns ju 37 karaktärer (39) <---- med pm trainers alla pokemons... :P
1.Kirby
2.Sonic
3.Snake
4.Captain falcon
5.Link
6.Toon link
7.Fox
8.Ike
9.Marth
10.Meta knight
EDIT: 11.Pit.
Min favorit stage: WarioWare inc (glömt vad det hette)
Det är kul att göra som dem säger när man kommer till ett annat rum :P
T.e.x: Taunt. Då ska man trycka på A, då gör dem nånting vet inte vad jag ska kalla det för..^^.
Den banan e rolig men jag kör endast jämna & nåra counterpiks som inte är bannade då!! :P
↗ till inläggetDen banan e rolig men jag kör endast jämna & nåra counterpiks som inte är bannade då!! :P
Alltså kör jag alldrig den för den e bannad
WarioWare inc?
Ja den är bland banned stages i turneringa tex men jag kör alldrig dom som e där du kanske gör det men inte jag bara :P
↗ till inläggetSkulle vilja veta vem som är era favoriter i ssbb B) :D skriv gärna era top 10 också :)
Jag gillar att va många...Link, Toon Link, Ness, Luigi hamnar väl först tror jag
1. Link
2. Ike
3. Samus
4. Bowser
5. Pikachu
6. Kirby
7. Pokemon Trainer
8. Zelda/Shiek
9. Fox
10. Marth
IKEfangirl dampainteh D:
Ness, Link, Ganondorf, Wolf, Yoshi. Spelar med alla i princip.
jag vet inte faktiskt kanske dem här:
1.mario och lucario
2.ike och marth
3.yoshi och luigi
fast det är bara exempel ibland så ligger inte dem på top för ibland kör jag med kirby.
fast mario ligger alltid på top