💬
Logga in
Fuska.se

Andar Och Spöken

138 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja det kanske var ett skämt men jag tror fortfarande på andar och jag tror att själen lever vidare efter att man har död

Hur skulle du beskriva att en ande/ett spöke är då? Vad består ett spöka av t.ex.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja det kanske var ett skämt men jag tror fortfarande på andar och jag tror att själen lever vidare efter att man har död

Hur skulle du beskriva att en ande/ett spöke är då? Vad består ett spöka av t.ex.

Ett lakan med två hål i, duh?

Hörde nån gång att Paranormal Activity speglar en "riktig" händelse, är detta sant?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #83

Jag vet inte har aldrig sett det och jag vet inte vad en ande består av jag har aldrig sätt en själv men tror på visa som har gjort det

Nivå 6 · Fuskare

Vidskeplighet och fantasier.

11 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #85

Ni tittar på för lite spök program det är allt

↗ till inlägget

Ah yeah.

Håller med dig till hundra, helt omöjligt att ljuga på tv!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag tittar på sånt ibland (dock inte just "Det okända"), men jag har väldigt svårt att tro på det.

Kan dock vara ganska spännande ändå ibland, men mest för sakens skull.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #88

tittar du på saker som är menat som ett påhitt eller saker där dom säger att det är sant

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

tittar du på saker som är menat som ett påhitt eller saker där dom säger att det är sant

Det vet man aldrig!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #90

Nåja det är i alla fall 6 som tror på spöken nå fler som väljer alternativet tror på spöken lär det nog knappast bli

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Mmhmm, vi blir inte manipulerade nog mycket. Tv Ljuger. Get used to it. Om du hade sett Paranormal Activity, hade du som den andra killen skrivit "Wooa! Jag tror på spöken nu! såg paranormal activity och den är sann!"

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #92

Nej men jag har aldrig sett det programmet är inte det ett program som ska skrämma folk

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Det är en film!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #94

Ja ska den filmen föreställa verklig eller

Nivå 7 · Fuskare

Förmodligen inte! Finns personer som påstått att det har hänt... Men att demonen tar över kroppen och dödar? Njaa, tror inte det.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #96

Nej men jag har inte sett några demoner eller nåt i det okända

15 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #97
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jaså idag på det okända svärde den där tjejen som har programmet att hon svärde på sitt liv att dom inte fuskade eller ljög förklara det också då.

mmhm, och jag svär på min moders grav att jag är din far. Hur kan du föklara de?

Att jag har fått nog av er båda
16 Aug 2010
Nivå 6 · Fuskare

Tror inte på spöken eller andar.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

jag säg mycket konstigt nr jag var liten, men inget som jag vet är spken helt säkert.

däremot såg jag hallucinationer när jag var tvungen att ta smärtstillandet zitodon.

typ att sitta ch skita medan the reaper tittar på eller att se en mardrömsfigur sova bredvid en.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jaså idag på det okända svärde den där tjejen som har programmet att hon svärde på sitt liv att dom inte fuskade eller ljög förklara det också då.

mmhm, och jag svär på min moders grav att jag är din far. Hur kan du föklara de?

Att jag har fått nog av er båda

bra svar.

Nivå 4 · Lärling

fable1, tror snarare att det är du som kollat på för mycket spök program på TV.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in