Det hade varit coolt om man var i en stad som var i de tidigare spelen, fast uppdaterat, eller om man var i fler än en stad, typ två städer som ligger nära varandra som man kunde resa emellan.
Gta V
↗ till inläggetEtt uppdaterat Vice City hade varit snyggt. :)Det hade varit coolt om man var i en stad som var i de tidigare spelen, fast uppdaterat, eller om man var i fler än en stad, typ två städer som ligger nära varandra som man kunde resa emellan.
Vice City finns redan i 2 spel och LC ska vi inte prata om.
Nej något nytt får det vara.
↗ till inläggetSom vadå? :)Nej något nytt får det vara.
↗ till inläggetJag vill inte ha Vice City i GTA V men det skulle nog sett väldigt snyggt ut i uppdaterad grafik.Vice City finns redan i 2 spel och LC ska vi inte prata om.
Nej något nytt får det vara.
Skulle vara kul med London.
Vad jag vet så har Rockstar sagt att Gta V kommer utspelas i Hollywood.
Har du någon källa?
Okej.
Dagens populärkultur utspelar sig oftast i städer som är väldigt uttjatade, som till exempel Las Vegas eller New York, därför känns valet av Hollywood som ett trist sådant.
↗ till inläggetTycker detsamma. GTA ska vara te.x som Just Cause. Jävligt stort och långt borta från riktiga världen.Dagens populärkultur utspelar sig oftast i städer som är väldigt uttjatade, som till exempel Las Vegas eller New York, därför känns valet av Hollywood som ett trist sådant.
Tycker GTA Somalia borde bli en verklighet nu :D
London lr Rom hade inte varit fel annars
Gta London finns väl?
Vice City, jag är 99% säker på att det kommer vara där också.
↗ till inläggetGta London finns väl?
Jo men är inte det i typ 2d? :P
↗ till inläggetNej, det kommer vara Hollywood.Vice City, jag är 99% säker på att det kommer vara där också.
Kommer säkert vara en achievement:
10G - Climb on top of the Hollywood sign.
Det kommer självklart inte vara Hollywood.
↗ till inläggetKonstigt att Rockstar har bekräftat det. :rolleyes:Det kommer självklart inte vara Hollywood.
↗ till inläggetDe kanske har sagt det för att sen överaska oss med att det är i en annan stad eller så kommer det bara vara i Hollywood↗ till inläggetKonstigt att Rockstar har bekräftat det. :rolleyes:Det kommer självklart inte vara Hollywood.