💬
Logga in
Fuska.se

Iphone 4

27 svar · startad

Trådstartare #1

Hej!

Jag har bestämt mig för att köpa Iphone 4. Nu undrar jag, vad tycker ni om telefonen? :D

Värdelös enligt vissa, buggar som fan har några sagt, vet inte exakt hur, men några sa att man ska köra på 3gs tills vidare.

Köp inte! Vänta tills Iphone 4g som nästa troligtvis kommer att heta, kommer att använda sig av 4g nätet vilket ger snabbare surf mm. Buggarna kommer också vara åtgärdade.

Köp en telefon som håller och är stryktåligare istället för 600 spänn. Slänger du 8K på en mobil så är det ditt egna problem. Personligen skulle jag aldrig i världen göra ett sånt köp.

Senast ändrad:

Trådstartare #5
↗ till inlägget

Köp en telefon som håller och är stryktåligare istället för 600 spänn. Slänger du 8K på en mobil så är det ditt egna problem. Personligen skulle jag aldrig i världen göra ett sånt köp.

Kostar endast 4,7 k om du köper med abonnemang hos Halebop. Jag vill ha en avancerad, rolig och underhållande mobil och då är Iphone 4 ett utmärkt val, jag skulle inte stå ut med en mobil för 600 kr.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kostar endast 4,7 k om du köper med abonnemang hos Halebop. Jag vill ha en avancerad, rolig och underhållande mobil och då är Iphone 4 ett utmärkt val, jag skulle inte stå ut med en mobil för 600 kr.

Då har du för mycket fritid. Om man är med kompisar eller gör något kul skulle man inte behöva en avancerad rolig och underhållande mobil. Min mobil används endast för att ta emot och ringa samtal, samt smsa och ta emot sms. Dom överblivna pengarna kan du ju använda till en gitarr och lära dig spela istället? Eller nåt annat kul såklart.
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Då har du för mycket fritid. Om man är med kompisar eller gör något kul skulle man inte behöva en avancerad rolig och underhållande mobil. Min mobil används endast för att ta emot och ringa samtal, samt smsa och ta emot sms. Dom överblivna pengarna kan du ju använda till en gitarr och lära dig spela istället? Eller nåt annat kul såklart.

Jo, fast är man intresserad utav just teknik så är det ju ett utmärkt val.

Har dessutom försökt lära mig gitarr men jag kommer inte riktigt igång. Samtidigt så ska min kompis också köpa en Iphone 4, och han är riktigt musikalisk, han spelar gitarr/elgitarr, bas, trummor, piano och så vidare men vill ändå ha en Iphone 4 ^^

Jag personligen sportar dessutom mycket så det är inget problem enligt mig. :)

↗ till inlägget

Värdelös enligt vissa, buggar som fan har några sagt, vet inte exakt hur, men några sa att man ska köra på 3gs tills vidare.

3GS är ju ganska skit om man jämför med en HTC Desire.
28 Aug 2010

Köp en iPhone 4, jag har en, det är inga buggar på dom iaf inte på min. Antennproblemet fungerar inte ens i Sverige utan jag tror att det är AT&T's nät i USA som suger.

Jag hade personligen valt en HTC Desire istället, men det är bara för att jag gillar Andriod mer än iPhone OS. Men det är ju bara en smaksak.

Men iPhone 4 har ju bättre skärm, den är snabbare, större internminne.

Senast ändrad:

Om du ska köpa en iPhone 4 kommer du få vänta ett bra tag, jag tror det är ca 5 veckor innan nästa leverans kommer in till sverige, och sen om du inte vill ha repor rekommenderar jag verkligen invicible sheild.

↗ till inlägget

Jag hade personligen valt en HTC Desire istället, men det är bara för att jag gillar Andriod mer än iPhone OS. Men det är ju bara en smaksak.

Men iPhone 4 har ju bättre skärm, den är snabbare, större internminne.

Snabbare är den inte, men den har bättre skärm, snygg HD filmning och mer minne..

Samt mer underhållning.

Jo iPhone 4 är snabbare, Apples A4 processor är snabbare än en SnapDragon, båda klockar på ungefär 1Ghz men eftersom iOS är mer låst och inte lika öppet som android så man kanske skulle kunna säga att processorn är anpassad efter OSet, skulle man testa med en A4 i en android som t.e.x Desire så skulle den faila, men om TS vill ha en mobil men den snabbaste processorn så är det Samsung Galaxy S.

Köp en LG GD510 , som en iphone utan alla appar typ, kostar 1,1k.

↗ till inlägget

Är du dum i huvet?

Jämför inte dedär telefonerna!

↗ till inlägget

LG eller Samsung som mobiltelefon, skämtar du eller?
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Om du ska köpa en iPhone 4 kommer du få vänta ett bra tag, jag tror det är ca 5 veckor innan nästa leverans kommer in till sverige, och sen om du inte vill ha repor rekommenderar jag verkligen invicible sheild.

Kul att höra någon som har den! =D

Du ångrar inte ditt köp antar jag? ;D

Är det märkbart bättre touch än i tidigare Iphone-modeller?

Ja, leveranstiden är ju lite tråkig tyvärr.. men det är något man får ta ;D

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inget fel på Samsung's nya telefoner, bara mer Apple fanboys idag.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inget fel på Samsung's nya telefoner, bara mer Apple fanboys idag.

Och vad är meningen med att köpa en smartphone utan apps?

Jag har haft min iPhone 4 i ungefär en vecka nu och har inte ångrat mig en sekund att jag köpte den. Det ända som stör mig är dock antenn problemet, det är inte så att mina samtal stängs av bara det att jag brukar förlora mitt 3G (här jättedåligt 3G hemma). Men det går ju att fixa med en bumpercase som man kan få gratis av apple om man köper mobilen innan 30 September.

Om du har pengarna för det så tycker jag att du ska köpa den, folk gör det till en sån stor sak av att apple äntligen har fått ett problem i deras produkt och som att mobilen är helt oanvändbar.

Btw, jag har halebop abonnemang och om du ska köpa det tycker jag du ska välja halebop hallå plus, om du köper den billigare versionen får du bara 500MB surf vilket inte är mycket.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in