💬
Logga in
Fuska.se

Förslag På Tävlingar, 5-kamp!

31 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #21

OBS att tanken är att alla som vill ska kunna delta, därför är det större chans att det tex blir paint istället för photoshop.

↗ till inlägget

Jag skulle nog samma 5 olika tävlingar men i samma tävling, om du förstår :P

Alltså att man delar ut priser för varje tävling? Alltså att det blir 5 vinnare?
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Tjenare!

Tycker att det har blivit mer och mer dött här på forumet, och då läste jag några intressanta inlägg från en annan tråd. Detta inlägg gav mig den här idén.

Om det finns intresse så kommer jag att ordna "Fuska.se 5-kamp". Det kommer alltså att var 5 små tävlingar som alla som vill får delta i. Den totala vinnaren kommer att få en obestämd mängd FuskaMynt.

Det är ej bestämt vilka deltävlingar som kommer att finnas, det tänkte jag att ni skulle få bestämma. Datum och tid, samt vinst kommer senare att meddelas. Nominera en deltävling genom att skriva ett inlägg här i tråden. Senare kommer en röstning att ske, och de 5 deltävlingarna med flest röster kommer att anordnas.

Förslag på tävlingar:

* Något med photoshop

* Uppesittartävling

* Kunskap om fuska

* Något med paint

* Filmquiz/musikquz

* Något litet spel, typ ett flashspel

Info om de olika deltävlingarna kommer senare.

Ni kan även donera FM till tävlingen genom att skicka pm till mig. I PM'et måste det stå att fuskamynten är till tävlingen! Alla donationer sparas i textmeddelanden på min dator, och om tävlingen ej skulle ske så skickas alla FM tillbaka!

Skrivfel.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #23

Fixat.

26 Aug 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #24

När vi har 10 förslag kommer jag att göra en omröstning. Kom igen, flera förslag nu! :)

27 Aug 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Kan man inte ha typ team eller nåt?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

Kan hända.

28 Aug 2010
Nivå 3 · Lärling

Programmeringstävling, göra ett program i valfritt språk. Vinnaren får 1000 fuskamynt.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #28

Det kommer inte att vara 1 tävling med 5 deltävlingar, det kommer istället att vara 5 olika tävlingar. Får vi in nog med FM kommer vinnaren i varje tävling att få 500-1000 FM beroende på vad för tävling det är.

Om man vill får man alltså vara med i bara tex 1 tävling, men man får också delta i alla 5 om man vill.

↗ till inlägget

Programmeringstävling, göra ett program i valfritt språk. Vinnaren får 1000 fuskamynt.

Tack, tillagt.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men då är det ju ingen 5-kamp. :o

Nivå 9 · Veteranfuskare

Blir bättre så som RMM säger, kanske blir för ojämt om det är en 5kamp.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #31

Om man endast skulle ha deltävlingar så blir det olika förutsättningar. Men om man får välja i vad man vill delta i så har alla lika stor chans att vinna.

9 Sep 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #32

EDIT: Detta läggs ner. Kolla här istället om ni är intresserade: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...148258&st=0

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in