💬
Logga in
Fuska.se

Hur Man Redigerar Film

8 svar · startad

jag har en undran angående filmredigeringsprogram, och vilka som passar bäst. jag har tre olika filmfiler som jag skulle vilja göra till ett ända filmklipp, vilket filmprogram passar då bäst?

Nivå 4 · Lärling

Det kan du göra med typ alla filmredigeringsprogram, men det går ju snabbt och enkelt med windows movie maker.

Annars rekommenderar jag Sony Vegas.

Nivå 7 · Fuskare

Börja med Windows Movie Maker. När du insett hur begränsat det är, skaffa Sony Vegas.

CyberLink PowerDirector är ett väldigt bra program enligt mig själv, enkelt att använda och har det mesta.

Sedan körde jag camtasia studio för att filma skrivbordet och sedan göra det till en snygg tutorial video. (dock kör jag inget av programmen nu längre då jag inte har någon användning av de.)

1 Sep 2010

Sony vegas PRO 9.0 (Laglig nerladdning)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Skippa vegas.

Windows Movie Maker finns redan på din dator och är väldigt lätthanterligt vid det problemet du har. :)

15 Sep 2010
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

jag har en undran angående filmredigeringsprogram, och vilka som passar bäst. jag har tre olika filmfiler som jag skulle vilja göra till ett ända filmklipp, vilket filmprogram passar då bäst?

windows movie maker duger gott. bara att importera in filerna när du kör programmet och lägga dom bredvid varandra på tidslinjen.
7 Oct 2010

bra men nu har jag problem med att när jag "publicerat" filmen stannar den efter ett tag och så blir det svart. vad gör man åt det?

Nivå 3 · Lärling

Sony Vegas är helt klart bäst.

http://www.sonycreativesoftware.com/download/link?id=4208.1

Produkt Nyckel: *borttaget*

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in