Hej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry:
Tacksam för hjälp! ;O
Hej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry:
Tacksam för hjälp! ;O
↗ till inläggetHej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry:
Tacksam för hjälp! ;O
går inte
level 70, prestige 10 är det absolut högsta du kan komma till
om du inte ber en kompis eller nått att hacka
↗ till inläggetResetta alltså?Hej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry:
Tacksam för hjälp! ;O
Om han kör på Datorn så är det skit lätt.
Prestige hacka ner i prestige.
Hur? Jag kör på pc.
Be nån som moddar eller ladda ner mod själv.
Hur laddar jag ner eller alltså vart kan jag hitta mod? Eller kanske nån av er kan hjälpa mig med host eller vad jag ska kalla de xP
↗ till inläggetHur laddar jag ner eller alltså vart kan jag hitta mod?
google har svaret
är det någon som kan fixa in mig till en prestige och challenge lobby på 360? så man låser upp allt och blir 10th. gratis
↗ till inläggetVad ska jag söka? :P
Sök på Youtube: Prestige Hack MW2.
↗ till inlägget↗ till inläggetHej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry:
Tacksam för hjälp! ;O
går inte
men dumhuve han menar ju att han inte vill ha kvar 10th prestige hacket, han vill börja om från början utan fusk och sånt där skit
↗ till inlägget↗ till inläggetHej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry:
Tacksam för hjälp! ;O
går inte
men dumhuve han menar ju att han inte vill ha kvar 10th prestige hacket, han vill börja om från början utan fusk och sånt där skit
är det jag som är dum eller är det du som är dum som inte fattar att man kan hacka ner det <_<
det går inte bara att hacka upp, utan även ner
1. Gör nytt account.
2. Spela.
3. Klart.
Hur du gör för att resetta din lvl på PC: 1. Ladda ner EAM: http://www.filefront.com/15312357/EAM.zip/
2. Installera EAM.
3. Starta EAM.
4. starta MW2.
5. gå ner till skrivbordet. OBS du måste ha MW2 på hela tiden.
6. öppna upp EAM, sen så trycker du där det står Delete steams local playerstats(eller något sånt).
7. Öppna upp MW2 igen.
8. klart.
↗ till inlägget1. Gör nytt account.
2. Köp MW2 igen
3. Spela.
4. Klart.
Alltså PC och Xbox är inte samma sak
↗ till inläggeteftersom han kör på dator vill han antagligen veta hur man gör på dator.↗ till inlägget1. Gör nytt account.
2. Köp MW2 igen
3. Spela.
4. Klart.
Alltså PC och Xbox är inte samma sak
↗ till inläggetfan vad avancerat. Enklare att göraHur du gör för att resetta din lvl på PC: 1. Ladda ner EAM: http://www.filefront.com/15312357/EAM.zip/
2. Installera EAM.
3. Starta EAM.
4. starta MW2.
5. gå ner till skrivbordet. OBS du måste ha MW2 på hela tiden.
6. öppna upp EAM, sen så trycker du där det står Delete steams local playerstats(eller något sånt).
7. Öppna upp MW2 igen.
8. klart.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in