Såg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet.
Tips:Kolla i 2d 3d är skit
Såg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet.
↗ till inläggetTipps: Se på svenska...Såg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet.
↗ till inläggetVarför då? :rolleyes: Mycket bättre röster på engelska↗ till inläggetTipps: Se på svenska...Såg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet.
↗ till inläggetVarför då? :rolleyes: Mycket bättre röster på engelska↗ till inläggetSåg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet.
Tipps: Se på svenska...
Påminer om gammla goda barndomstiden när man var 5 bast :rolleyes:
Fyfan asså... Så jävla nostalgiskt. Fyfan asså... :(
Såg den nyss, väldigt, vädligt, väldigt bra film.
Charmig, nostalgisk, sorglig, rolig. Toy Story filmerna är mina absolut bästa filmer.
10/10
Jag visste inte att det var leksaker som spelade spel i godisautomater :P
Den var bra. Men den bästa filmen i serien är nog utan tvekan den andra filmen.
Skitbra! Hade dock högre förväntningar. Tyckte det var lite tråkigt att dom hade med så mycket nya karaktärer och tog lite för mycket fokus från den ursprungliga intrigen i Toy Story-trilogin. El Buzzo lika bra som alltid :)
Såg den idag,den var riktigt härlig :)
10/10
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in