Hej. Nu tänker jag formatera till xp för 7 är det sämsta skiten ever. Men då är det ju så att de är väl någonting om att de inte kan använda 4 Gb ram i xp va? Hur ska jag göra?
Windows Xp
har du 64-bit så ska det väl gå.
↗ till inläggetHej. Nu tänker jag formatera till xp för 7 är det sämsta skiten ever. Men då är det ju så att de är väl någonting om att de inte kan använda 4 Gb ram i xp va? Hur ska jag göra?
Vet jag inget om, men jag TROR det.
Sen så är W7 mkt bättre än xp!. Kanske är din dator som är för seg eller så. Tycker du ska behålla W7.
Intel T4400, 2,2 Ghz
4Gb ram, 1066 Mhz
Ati Radeon HD 4650
Det ska väl inte svara segt?
Ändå är Windows 7 & Windows Vista de segaste operativ systemen. Till och med Ultimate!
↗ till inläggetYOU FAILIntel T4400, 2,2 Ghz
4Gb ram, 1066 Mhz
Ati Radeon HD 4650
Ändå är Windows 7 & Windows Vista de segaste operativ systemen. Till och med Ultimate!
Du har en bärbar va?
Jag hade ett likadant system fast stationär.
Allt gick då 1337 gånger snabbare med Windows 7.
Skaffa förihelvete inte xp x64. Antagligen det sämsta OS som finns. Du blir inte av med så mycket om du har 4gb ram och kör med x86. Men om du tänkte köra Vista/7 så kör på x64.
↗ till inläggetMen nu är det så att han inte vill ha Windows 7, så håll käften och hjälp honom istället.↗ till inläggetYOU FAILIntel T4400, 2,2 Ghz
4Gb ram, 1066 Mhz
Ati Radeon HD 4650
Du har en bärbar va?
Jag hade ett likadant system fast stationär.
Allt gick då 1337 gånger snabbare med Windows 7.
Kör du vista/7 x86 så kan datorn använda sig av 4 GB ram. (bortsätt från win 7 starter som körs på de mindre bärbara datorerna (drygt 10 tums).
Version 32-bit Windows 64-bit Windows
Win 7 Ultimate 4 GB 192 GB
Win 7 Enterprise 4 GB 192 GB
Win 7 Professional 4 GB 192 GB
Win 7 Home Premium 4 GB 16 GB
Win 7 Home Basic 4 GB 8 GB
Win 7 Starter 2 GB 2 GB
Källa: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366778(VS.85).aspx
↗ till inläggetKör du vista/7 x86 så kan datorn använda sig av 4 GB ram. (bortsätt från win 7 starter som körs på de mindre bärbara datorerna (drygt 10 tums).
Win 7 Starter 2 GB 2 GB
det kan ju knappt stämma. jag hade vista 32 bit på en dator med 4 gb ram och jag kunde bara använd 3 gb.
↗ till inläggetPå min dator med W7 32-bit får jag bara ut 3,25GB.Kör du vista/7 x86 så kan datorn använda sig av 4 GB ram. (bortsätt från win 7 starter som körs på de mindre bärbara datorerna (drygt 10 tums).
Win 7 Starter 2 GB 2 GB
↗ till inläggetFAIL, (vista) och 7 är inte de segaste oprativsystemen, om man inte har en dator från 1900-aldrigIntel T4400, 2,2 Ghz
4Gb ram, 1066 Mhz
Ati Radeon HD 4650
OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me
↗ till inläggetlol cluelessÄndå är Windows 7 & Windows Vista de segaste operativ systemen. Till och med Ultimate!
↗ till inläggetNope, Windows 98 är det sämsta.OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me
Jag fick BSOD hela tiden D:
↗ till inlägget↗ till inläggetNope, Windows 98 är det sämsta.OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me
98 är det bästa, säker på att du hade en ren kopia?
↗ till inlägget↗ till inläggetOnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me
Nope, Windows 98 är det sämsta.
2k är lite sämre. XP är helt ok, har kört med det i typ 5-8 år nu. men ska byta till W7
↗ till inlägget↗ till inläggetOnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me
Hade det installerat från butiken/företaget/snubben som installerar.
Hade det installerat från butiken/företaget/snubben som installerar.
fel på datorn?
Windows 98 var bra på sin tid.
Men Win 7 är inte bra för sin tid.
Blir ofta ... har slutat fungera. Lika tex så blir det så typ om ett program laggar eller laddar sen dubbel klickar man så frågar den om man ska avsluta och sånt skit.
Sen så även om det är snabbt så har de gjort så att om man öppnar en ruta ska ska den dras sagt uppåt till maximerat ifrån mappen typ. Att det är så mycket grafik.
Den är BÄTTRE än XP och Vista. Det är som en blandning mellan XP och Vista. Det bästa ur vista och XP. Men mycket snabbt!.
Det med att ett program laggar ihop, det händer i XP ofta det med. Och själva avsluta nu funktionen är enligt mig mkt bättre i W7 iaf, går mycket snabbare att ta bort det.
↗ till inlägget↗ till inläggetNope, Windows 98 är det sämsta.OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me
Isåfall är Windows 95 ännu sämre.