💬
Logga in
Fuska.se

Känner Mej Bara Så Ful :(

35 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen.

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke).

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :(

Nivå 6 · Fuskare

Du kan ladda upp en bild.

Jag tror knappast någon här skulle tycka du var ful, eller ens lägga märke till om du har "dålig hy", eller "krokig näsa".

Att rodna är bara gulligt.

Nivå 5 · Fuskare

Du är inne på helt fel forum om du vill ha hjälp med sånt här.

Fuskas majoritet är 12-15 åriga pojkar som antagligen inte kan komma med några bra råd.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Fuskas majoritet är 12-15 åriga pojkar som antagligen inte kan komma med några bra råd.

+1
Nivå 6 · Fuskare

Jag höjer ensam forumets medelålder, räknas inte det? >:C

EDIT: problemet är komplexen. Har någon annan sagt att du har en "ful krokig näsa"? Har någon klagat över att du rodnar? Att du har "dålig hy"?

http://img441.imageshack.us/img441/980/1001264n.jpg

Jag kan gå igenom vad som stör mig med mitt eget utseende ^, finnig, pormaskar, torra fläckar, självlockigt hår (bleh!) überrosa läppar (!)

Det är dock ingen annan som någonsin pekat ut dessa, så.. varför bry sig.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Fuskas majoritet är 12-15 åriga pojkar och fishmaster, som antagligen inte kan komma med några bra råd.

skaffa en bra självkänsla
Nivå 6 · Fuskare

"och fishmaster, som antagligen inte kan komma med några bra råd."

Blir jag mobbad här eller? : D

Aja.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

"och fishmaster, som antagligen kan komma med några bra råd."

Blir jag mobbad här eller? : D

Aja.

nej
↗ till inlägget

Du kan ladda upp en bild.

Jag tror knappast någon här skulle tycka du var ful, eller ens lägga märke till om du har "dålig hy", eller "krokig näsa".

Att rodna är bara gulligt.

Im whit ya!

Nivå 7 · Fuskare

@fishmaster: självlockigt hår är fan kungligt. Jag uppskattade inte mitt heller först, men nu har jag lärt mig hur pass awesome det faktiskt är!

↗ till inlägget

EDIT: problemet är komplexen. Har någon annan sagt att du har en "ful krokig näsa"? Har någon klagat över att du rodnar? Att du har "dålig hy"?

Jag kan gå igenom vad som stör mig med mitt eget utseende ^, finnig, pormaskar, torra fläckar, självlockigt hår (bleh!) überrosa läppar (!)

Du liknar lite en av mina kompisar^^

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du liknar lite en av mina kompisar^^

en av mina med, tills han klippte sig

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

@fishmaster: självlockigt hår är fan kungligt. Jag uppskattade inte mitt heller först, men nu har jag lärt mig hur pass awesome det faktiskt är!

Jag passar också i lite lockigt hår har jag sett nu efter ha varit ute i väälldigt fuktigt väder med ganska stark blåst i ca 5 timmar.

Till trådskaparen så tycker jag inte att han eller hon ska tycka så om sig själv. Du är säkert en söt lite människa ^^

Nivå 4 · Lärling

EDIT

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

På vilket sätt är din hy dålig? Om det är finnar, sluta pilla dem förfan.

Börja även platta håret om du inte gör det. Förändrar utseendet grymt mycket.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

Nu är jag väldigt intresserad av att veta varför du känner dig ful. Visst, du nämnde vissa faktorer, men jag tänker mer på att du kanske jämför dig med alla dessa covergirls\boys för diverse modémagasiner och dylikt?

Annars, rent spontant, borde du skita i vad som anses vara "snyggt", och göra det du känner passar dig. Personligen kan jag inte ge dig tips på hur du ska känna dig bättre, då jag anser att det är väldigt individuellt. Jag menar, under vilka perioder känner du dig snygg då? Då kan du ju försöka att se ut på det sättet om det får dig att må bättre? :)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Myt! :ph34r:
12 Sep 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Jadu, en fin hy är väl något alla önskar sig. :(

Har ett antal pormaskar på näsan som vägrar försvinna.

En annan (ej rekommenderad) utväg är väl att du blir en fjortis och sminkar över skitet.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Om du vill ha en kille ska'ru få killen att fatta att skönheten finns på insidan. Säg det till dig själv ett par gånger oxå. ;)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om du vill ha en kille ska'ru få killen att fatta att skönheten finns på insidan. Säg det till dig själv ett par gånger oxå. ;)

Samt att alla "fula saker" man ser hos sig själv, är endast vad man själv ser. Ingen annan tänker ens på ens små defekter.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in