Jag ska iaf testa Choroneko, Yorterrie och Shikijika. Hoppas man kan fånga någon av dem tidigt, starterpokemonen blir nog dumpad så fort jag hittar någon av dessa...
Yorterrie verkar vara nr 012, så den lär man nog hitta tidigt.
Jag ska iaf testa Choroneko, Yorterrie och Shikijika. Hoppas man kan fånga någon av dem tidigt, starterpokemonen blir nog dumpad så fort jag hittar någon av dessa...
Yorterrie verkar vara nr 012, så den lär man nog hitta tidigt.
Tror jag kommer köra med Hihidamura, Koromori, Kurumiru, Denchura och sen några till som jag får se vilka det blir.
Kommer antagligen köra med wotter som starter och sen byta ut den ganska tidigt.
Jag var inte helt seriös med det jag sa förut, jag kommer nog att köpa spelet. Även om starterutvecklingarna ser förjävliga ut.
Det är ju en del snygga Pokémon också. Choroneko var söt :3
Har upptäckt att dem scans med starter evosarna verkar vara fake. Dock betyder ju inte detta att evosarna är fake men jag ser det som att chansen att dem är riktiga är mindre :3
Å nej... Pokabus utveckling ÄR Fire/Fighting shit...
Aja jag kommer då ta Mijumaru i Black jag tycker faktiskt att dess 2:a utveckling är ganska nice och med ett namn som Futachimaru vet man att den är cool. Mitt team blir nog... Futachimaru, Komori/Mamepato, Yanappu, Hihidaruma, Denchura(är säker på att den är en utveckling av Ariados) och kanske Baffuron(Afro Break för tusan! Och förmodligen Tauros utveckling).
↗ till inläggetHar upptäckt att dem scans med starter evosarna verkar vara fake. Dock betyder ju inte detta att evosarna är fake men jag ser det som att chansen att dem är riktiga är mindre :3
Du får ju dela med dig av bilderna din jävel. Ge andra hopp. :P
↗ till inläggetInga nya pokemon har med de gamla att göra. Absolut inga nya evos upp eller ner, de har bara gjort nya katter, nya hundar, nya tjurar och nya apor.Å nej... Pokabus utveckling ÄR Fire/Fighting shit...Aja jag kommer då ta Mijumaru i Black jag tycker faktiskt att dess 2:a utveckling är ganska nice och med ett namn som Futachimaru vet man att den är cool. Mitt team blir nog... Futachimaru, Komori/Mamepato, Yanappu, Hihidaruma, Denchura(är säker på att den är en utveckling av Ariados) och kanske Baffuron(Afro Break för tusan! Och förmodligen Tauros utveckling).
↗ till inläggetDenchura(är säker på att den är en utveckling av Ariados) och kanske Baffuron(Afro Break för tusan! Och förmodligen Tauros utveckling).
Ingen av dem är utvecklingar
Denchura är dessutom Bug/Electric så.. nej.
↗ till inläggetDu får ju dela med dig av bilderna din jävel. Ge andra hopp. :PHar upptäckt att dem scans med starter evosarna verkar vara fake. Dock betyder ju inte detta att evosarna är fake men jag ser det som att chansen att dem är riktiga är mindre :3
Okej då
Till att börja med kan jag ju visa 2 scans som sägs vara från CoroCoro.
http://pokejungle.net/wp-content/uploads/2010/09/vlippan145344.jpg
http://pokejungle.net/wp-content/uploads/2010/09/oct_coro6.jpg
Den första bilden kan man ju vara rätt 100% på att den är äkta.
Jämför man dem 2 bilderna så ser man snabbt att dem ser helt olika ut.
-Första har ett och samma bakgrunds mönster över de 2 sidorna.
-Andra har olika mönster på dem 2 sidorna.
-Sidnumret sitter längst ut på sidan på den "äkta" och har en gul ring med siffran i(så här ser det ut på resten av scansen också(förutom den som tros vara fake)).
-Sidnumret sitter längst in på sidan på den som tros vara fake den har fel utseende på siffrorna och sidorna sitter åt fel håll.
-Olika designs på upplägget.
-Reshirams nos går över sidkorsningen men inte dess arm.
-Den som tros vara fake ser jätte konstig ut på sidkorsningen ser ut som att den lyser istället för att gå ner.
edit: tittar man på battle bilderna på evosarna så har dem även ganska mycket mer hp än startersarna, iallafall eld och vatten.
I see. Får hoppas att de fortfarande är fejk då. :P
Med hjälp av 4chan igen som jag sitter allt för mycket vid så har jag även upptäckt en sak. Vet inte hur många som kollat på pokemon sunday men iallafall så visar dem lite gameplay och kör med Wotter/Mijumaru. Dem använder Shell blade på en normal och en dark pokemon och den skadar mycket. Så det är stor chans att den är fight vilket betyder att Wotter kommer vara water/fight :)
Jo, den som skapade miju ville att den skulle likna en samurai, och en fyrbent samurai går ju inte riktigt ihop...
Massor med leaks har nu kommit ut
http://pokejungle.net/2010/09/16/new-pokemon-dotsukoraa/
Starter evosarna var riktiga.. en Fire/fight tredje gången i rad -.-
Massor med derp-shit pokemon... men vissa är najs :)
Meh... får nöja mig med grässtarten så, den ser vettig ut iaf. Annars var det ett par okay och ett par wtf.
En sak jag inte förstår med denna generation är att jättemånga ser ut att vara ett bestämt kön. På stilen dem står och även utseendemessigt, mustasch verkar ha blivit något designerna gillar mycket också.. inte snyggt D:
Och den här judo pokemonen som har en judodräkt på sig som något naturligt är ju bara helt efterblivet..
Dem har iallafall lyckats med bugs i denna gen :3
Och fåglarna verkar bli lite najs också! :3
Terrien blev horribel. Mustaschen blev större än hela kroppen >.<
Alla pkmns har läckt:
Mm såg det hmm.. vet inte riktigt vad jag tycker om det men..
↗ till inläggetTyckte först att den såg jätte ball ut sen när jag märkte att det var hunden så blev jag helt "Waaaaaat?"Terrien blev horribel. Mustaschen blev större än hela kroppen >.<
Alla pkmns har läckt:
Har iallafall valt hur mitt team ska se ut nu :3
Blir förmodligen såhär iallafall.
Alltså alldeles för mycket människo-pokemon tycker jag :c och dem legendariska förutom trion, Reshiram och Zekrom ser helt retaderade ut :c
Edit: Is-draken ser rätt cool ut också :3
alltså fyfan. Det där ser inte ut som något annat än Digimon.
EDIT: eller draksaken ser inte ut som en Digimon, den ser ut som en halvdan pokémon fusion.
↗ till inläggetVet att du älskar glassen! ;)alltså fyfan. Det där ser inte ut som något annat än Digimon.
EDIT: eller draksaken ser inte ut som en Digimon, den ser ut som en halvdan pokémon fusion.
När jag såg Kibagos utvecklingar försvann det mesta av mitt hopp... Btw, har ni sett Gochiruzerus "babyutvecklingar"? De var rätt så söta :3
Det blir nog många Everstone i mitt team D:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in