Hoppa till innehåll

Nya Pokemon & B/w


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 202
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

de här är snygga har fått hopp om black/white igen favoriten av de här är örnen den äger

Jag håller faktiskt med men jag är inte helt övertygad ännu, jag får vänta till CoroCoro scansen kommer ut(hoppas att man kan få en bettre bild på dom pokemon som skapade så stor ilske disskusion här på fuska.se). Jag blev lite förvånad när Komoris typ avslöjades, jag hade inte väntat mig en Pshycic/Flying. Min favorit av dessa som visats nu måste vara: Minezumi alltså en Lookout pokemon med fräna ögon och styv svans, det måste vara den coolaste rodent pokemon hittills. Och tror nån att den blå och gula insekten från Osha Suta kan vara Ariados utveckling samt att Desukans märke på baksidan av kistan är väldigt likt det som Bronzor och Bronzong delar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den enda som verkar bra är Zekrom för den är dragon/electric, alla andra är asfula/ser inte ut som pokemon.

Om det är någon som inte ser ut som en pokémon så är det ju Zekrom..

Tycker det är många som verkar lovande i den kommande generatonen.

 

tror zekrom kommer som en super pokemon som man fångar efter 75 % efter spelet...
Legendarisk? Ja.. duuh.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att alla är jättefula!

Jag håller med, förut var de kreativa och originella.. vad hände? :(

 

Vad hände med din kristna kommentar i slutet på varje post du gjorde? :(

Det finns många originella nu också. Kolla bara på Gelén med pluppar i.. vart har du sett än sån förut? :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...