Fack, varför gick jag in här egentligen. =(
Jag har ju bestämt mig för att inte kolla in hur det nya pokemonen ser ut förrän när jag spelar...
Edit: vilket nog blir rätt snart då den japanska versionen redan har läckt ut.
Fack, varför gick jag in här egentligen. =(
Jag har ju bestämt mig för att inte kolla in hur det nya pokemonen ser ut förrän när jag spelar...
Alltså... Jag tycker att medparten av dessa pokemon suger(kolla på gear dens utvecklingar är fyfan ett hån mot gear själv) och när jag som ganska hardcore pokemon-fan då är det JÄVLIGT illa...
↗ till inläggetHAHA! KÄNN DEJ ÄÄÄEEEÄÄÄGD!!!!!! :lol:↗ till inläggetTycker inte att Kibago och Ononokusu är tillräckligt lika.. dem ser inte ut att gå ihop riktigt tycker jag iallafall.. Svårt att förklara.Vore det inte logiskt om Kibago evolvar till Ononokusu.
Jämför:http://archives.bulbagarden.net/media/upload/8/87/SpriteKibago.pnghttp://media.pldh.net/screens/bw/ononokusu.png
Btw tycker ja 5gen var helt ok ;)
↗ till inläggetSpelet är fortfarande AP-skyddad, för man får ingen exp när man slåss. Lol.Fack, varför gick jag in här egentligen. =(
↗ till inläggetMan får väl fixa lite rare candies me action replay koder :PSpelet är fortfarande AP-skyddad, för man får ingen exp när man slåss. Lol.
Det är ju fail, man får varken exp eller evs, så pokemonen förblir svaga... -.-
Det skulle bli ett h*lvete men det skulle gå att klara ut genom att fånga starkare och starkare pokémon, men själv väntar jag på att det släpps i butik.
↗ till inläggetHAHA! KÄNN DEJ ÄÄÄEEEÄÄÄGD!!!!!! :lol:↗ till inläggetVore det inte logiskt om Kibago evolvar till Ononokusu.
Jämför:http://archives.bulbagarden.net/media/upload/8/87/SpriteKibago.pnghttp://media.pldh.net/screens/bw/ononokusu.png
Tycker inte att Kibago och Ononokusu är tillräckligt lika.. dem ser inte ut att gå ihop riktigt tycker jag iallafall.. Svårt att förklara.
Btw tycker ja 5gen var helt ok ;)
Haha nja, den första bilden på Ononokusu var väldigt suddig och man såg inte att den hade en liten spetsig kant på huvudet. När jag upptäckte den så trodde jag att den kunde vara en utveckling :P
helt ok gen'
- hunden med mustach helt flippad
+många bugs och starkare bugs
- Gears utvecklingar och dom pokemon som ser exakt likadana ut bara att det är nån liten extra detalj och annan färg på dom...
+ Mycket ghosts och Megurokus sista utveckling.
håller med dig megurokos utveckling äger
http://www.youtube.com/watch?v=npUOg4fYt1c...player_embedded
bra film nya pokemon spelen
Har kört det på desmume nu och det verkar najs ;)
Tyvär kan jag inte öppna pokedex, öpnna bag, öppna ett skit, spara, fatta japanska, få exp och inte komma längre :P
ska vänta och köpa när det kommer ut i sverige
Jag gillar dem flesta bugsen men det är lite tråkigt att 2-3 eller fler olike(evolinjer) har x4 fire weekness. Rock+bug är väldigt bra då varken fire eller flying är super effecive. ...tror jag :P
Alltså är det bara jag som är skärrad över 5:e generationen?
Jag menar... Jag önskar bara att Game Freak kommer och säger att de flesta av dessa nya pokemon bara var ett hemskt och dåligt skämt samt släpper de RIKTIGA 5:e gen pokemonarna som alla kommer tycka är enkla men ändå nyskapande... *gråter över sin patetiska dröm*... :(
↗ till inläggetJag vill också gråta över de flesta av de nya Pokémonen. Men se det från den ljusa sidan, om fem år kommer en ny generation med Pokémon som får femte generationen att framstå som perfekt... Eller något i den stilen xD.Alltså är det bara jag som är skärrad över 5:e generationen?
Jag menar... Jag önskar bara att Game Freak kommer och säger att de flesta av dessa nya pokemon bara var ett hemskt och dåligt skämt samt släpper de RIKTIGA 5:e gen pokemonarna som alla kommer tycka är enkla men ändå nyskapande... *gråter över sin patetiska dröm*... :(
Btw, är det någon som har sett gymmen? De ser rätt så snygga ut, eh?
Lol, jag hittade en vild Tabunne när jag försökte hitta en zebra... o.O Skulle gissa på att den är ovanlig, fick en väldigt annorlunda "battle start-wobble".
↗ till inlägget↗ till inläggetAlltså är det bara jag som är skärrad över 5:e generationen?
Jag vill också gråta över de flesta av de nya Pokémonen. Men se det från den ljusa sidan, om fem år kommer en ny generation med Pokémon som får femte generationen att framstå som perfekt... Eller något i den stilen xD.
Btw, är det någon som har sett gymmen? De ser rätt så snygga ut, eh?
Ja generation 5:s pokemons kanske inte var de bästa precis men några riktigt bra finns ändå bland dom
Men däremot spelen Black/White är antagligen ett av de bättre pokemon version spelen.
Alltså:
Bra saker med Black & White versions: Isshu = väldigt anorlunda region vilket är bra , Gymemn & Elite four, (3d) känslan, & 3 vs 3 striderna! M.M
Dåliga saker med spelen: En tyvärr ganska så stor del av alla pokemons inte alla som tur är :P sen så har jag ju inte så mycket mer att klaga på så spelen lär bli heeeelt... AMAZING! =D
↗ till inläggetLol, jag hittade en vild Tabunne när jag försökte hitta en zebra... o.O Skulle gissa på att den är ovanlig, fick en väldigt annorlunda "battle start-wobble".
Och Kul för dig! =D + undrar om serebii har fått upp hur vanliga & ovanliga alla pokémons e på olika ställen och så...??
*Läser Riolus kommentar*
*tar fram mitt DS*
*hämtar en kniv och väger för- och nackdelar*
Som svar på Draghons fråga, ja Tabunne är väldigt ovanlig(1% chans på varje route i spelet tror jag).
↗ till inläggetTror man hittar den om man ser som en liten skakning i gräset innan man kliver i det. Läste iallafall att någon gjorde det.Lol, jag hittade en vild Tabunne när jag försökte hitta en zebra... o.O Skulle gissa på att den är ovanlig, fick en väldigt annorlunda "battle start-wobble".
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in