💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Blivit Slagna I Skolan?

160 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

nedå, ba lite småfitteri av några ibland.

En vacker dag ska jag fan slå till dem hårt :))))

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

^

fet bump, men vem har inte hamnat i slagsmål? :S

Jag har inte... och inte många av dem jag känner heller

Nivå 4 · Lärling

Händer inte ofta men nån kan komma och slå en i magen ibland, då slår jag tillbaka sen slutar dom ;)

Nivå 3 · Lärling

Är ett jävla ADHD-barn i skolan som ska hålla på att slåss hela tiden, smällde till honom i ansiktet. Då bad han om ursäkt. :P

Nivå 4 · Lärling

En kille som var 2 år äldre än mig slog mig så jag bröt näsan

21 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

hÄR KAN NI BÄRETTA OM NI BLIVIT SLAGNA I SKOLAN! Själv har jag blivit slagen av en stark kille i min klass. Mina kompisar sa att han var grinig. jag sa "ha ha du e grinig" Då slog han mig skit hårt i magen! På min födelsedag också! :angry: Men sen började han lipa för att han hade ont i fötterna :P

LOL EPIC P12TRÅD, DET HÄR MÅSTE FANIMEJ SPARAS :D :D :D

Haha du får ta mig fan inte ta bort detta, skrattade så hårt åt det där.

OnT: Ja men han fick sig en fan senare! (:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

^

bumpen var ganska smal, bara ca 1,5år

startat slagsmål (x)

gått in i slagsmål (x)

varit 'offer' för slagsmål (x)

gått igenom slagsmål (x) bokstavligt

22 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

^

startat slagsmål (x)

gått in i slagsmål (x)

Starta slagsmål slutar med att man blir ledig :D

Offer, fyfan det är inte najs det.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Typ första veckan i 7an när man var liten och rädd kom det en kille och puttade in mig i väggen, annars nej. Det är rätt ofta slagsmål på min skola, men jag är aldrig inblandad.

HAHA DU E GRINIG

24 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare

Aldrig blivit slagen..

DONT MESS WITH THE ÄJT_GREJDERS :ph34r:

25 Oct 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

^

startat slagsmål (x)

gått in i slagsmål (x)

Starta slagsmål slutar med att man blir ledig :D

Offer, fyfan det är inte najs det.

fick stanna kvar till sju på kvällen när jag startade det, inte kul alls

det vara en spännis som gick på mig, inget större problem, förutom att jag kom försent till matten, läraren ragear på en tom när man kommer i tid

31 Oct 2010
Nivå 3 · Lärling

Fick en örfil av en pundare som går i nian, men duuh... -.-

19 Nov 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare

I min förra klass fanns det en helt sjuk kille som hade ADHD och en gång när jag bara helt random gick förbi honom så knuffade han mig så att jag ramlade omkull sen så ställde jag mig upp och då började han slå mig jättehårt i magen så då sparkade jag honom i magen. Då blev han HELT FÖRBANNAD och så jagade han mig tre varv runt skolgården, sen var jag så himla trött att jag stannade och då kom han och skulle spöa ner mig fast då kom en ratvakt och räddade mif (fast egentligen honom, tur att han inte slog mig igen för då skulle det vara synd om honom!)

Okej, det här var i ettan, och historien är lite långsökt men det är sant. Jag undrar hur han har det idag, det var ju 3½ år sen jag såg honom senast...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

I min förra klass fanns det en helt sjuk kille som hade ADHD och en gång när jag bara helt random gick förbi honom så knuffade han mig så att jag ramlade omkull sen så ställde jag mig upp och då började han slå mig jättehårt i magen så då sparkade jag honom i magen. Då blev han HELT FÖRBANNAD och så jagade han mig tre varv runt skolgården, sen var jag så himla trött att jag stannade och då kom han och skulle spöa ner mig fast då kom en ratvakt och räddade mif (fast egentligen honom, tur att han inte slog mig igen för då skulle det vara synd om honom!)

Okej, det här var i ettan, och historien är lite långsökt men det är sant. Jag undrar hur han har det idag, det var ju 3½ år sen jag såg honom senast...

Om du träffar honom

Slå han från mig

20 Nov 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hände en gång när jag gick i 4:an att det var dom i 6:an som försökte slå mig. Men jag var ju rambo redan som ung och spöade dom istället för att dom spöade mig.. B)

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om du träffar honom

Slå han från mig

Japp, Majvor. You bet I will...

21 Nov 2010
Nivå 5 · Fuskare

Absolut.

En gång när jag försökte stoppa ett bråk i typ 7an eller nåt, sen när jag slog till en kille på käften i åttan. Ja, han slog tillbaks alltså, och fighten tog en oväntad vändning -.-'

Nivå 6 · Fuskare

Inte sen mellanstadiet. När jag börja 7:an blev jag polare med en massa 9:or. Några är ett antal av mina nära vänner nu. :rolleyes: Ingen har vågat sen dess antar jag. Bra sak att göra när man är svag :P

8 Dec 2010
Nivå 6 · Fuskare

Jag har aldrig slagits. Jag och mina polare har ganska mycket respekt i skolan.. En fyra kaxade med mig idag, riktigt kul det är att bara skrämma dom. Min ena polare har gått om en klass och är ganska rough.. Men om nån fyra kaxar så behöver du bara slå snabbt i marken som om du skulle börja springa så typ dör dom.. -.-

Men jag har respekt för andra. Jag hoppar inte bara på folk. Om dom inte kaxat med tjejpolarN^ eller polarnA.

Kom på att när ja gick i trean eller va det va sänkte ja en kille i klassen över.. Det är det enda, hittils.

9 Dec 2010
Nivå 2 · Novis

Nej eller jag har inte blivit slagen på riktigt men på skoj. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in