💬
Logga in
Fuska.se

Bra Andriod Mobil?

21 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Yo, ska köpa en ny mobil snart, undrar om ni vet någon bra? Ska vara android/smartphone (Vad nu skillnaden är), ska kosta under 4000kr, gärna bra för surfing/Musik.

Edit: Utan abonnemang

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Själv har jag en LG GT540, den gick på bara artonhundra och är kompatibel med Spotify. Verkligen att rekommendera.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Gör dig själv en tjänst och köp inte LG eller Samsung. Sämre skit får man leta efter.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jaså? Kan du motivera? Har du testat t ex den mobil jag nämnde?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

Funderar på HTC Wildfire, Legend eller Experia x10/mini pro

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

köp en HTC wildfire, jag orkar inte motivera varför, men om jag säger såhär, du kan inte få än bättre mobil för dom pengarna.

Nivå 7 · Fuskare

HTC Wildfire!

Annars, spara lite och köp en Desire. Är ungefär som en uppgraderad Wildfire, och efter ett tag så kommer du ångra att du inte sparade lite till och köpte en Desire.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Gör dig själv en tjänst och köp inte LG eller Samsung. Sämre skit får man leta efter.

Bara det att Samsung har kanske den snabbaste processorn i mobilmarknaden nu.
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

HTC Wildfire!

Annars, spara lite och köp en Desire. Är ungefär som en uppgraderad Wildfire, och efter ett tag så kommer du ångra att du inte sparade lite till och köpte en Desire.

Farsan betalar ;> Använder min systers gamla just nu så.

Vad kostar den Desire btw? Är för lat för att kolla

Nivå 8 · Veteranfuskare

4200kr utan abonnemang.

Annars kommer ju Desire HD snart, den ligger dock på ca 5k.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bara det att Samsung har kanske den snabbaste processorn i mobilmarknaden nu.

Jo, fast allt annat på dem är skit.

Desire har ju snapdragon processor också, drag i den.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Säger du bara för att iPhone och HTC's har blivit statusmobiler i din p12 skola.

Gör er en tjänst och köp mobiler efter vad som passar er, inte vad andra människor har.

Kolla bara på Windows Phone 7 operativsystemet som soppar gatan ifrån iOS.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Säger du bara för att iPhone och HTC's har blivit statusmobiler i din p12 skola.

Gör er en tjänst och köp mobiler efter vad som passar er, inte vad andra människor har.

Kolla bara på Windows Phone 7 operativsystemet som soppar gatan ifrån iOS.

Jag är den enda i vår klass som har en HTC, och endast 1 har en iPhone.

Det finns en anledning att mobiler hamnar på topplistorna!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Du ska veta att HTC inte bara har Android som operativsystem, sen så låg Samsung längre fram i Android steget än HTC då dem erbjöd HD filmning långt innan HTC.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Du ska veta att HTC inte bara har Android som operativsystem, sen så låg Samsung längre fram i Android steget än HTC då dem erbjöd HD filmning långt innan HTC.

Vet inte riktigt vad det spelar för roll nu, men men.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vad jag säger är, i Sverige så föredrar folk inte Samsung för många har inte kunskap om dem telefonerna och vad android ens är. Dem flesta som söker mobiler för status idag vet inte ens vad iPhone har för OS och HTC, de tror liksom Android är benämningen på HTC.

23 Oct 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

i min skola är det tvärt om. Alla älskar iPhone, och alla snackar skit om HTC. Jag själv har HTC och är helnöjd, jag tycker du borde spara till en Desire eller Desire HD. Sen finns ju Samsung Galaxy S för typ 5k, men jag personligen föredrar HTC.

Nivå 6 · Fuskare

Htc wildfire, mindre och billigare. dock så har Desire bättre prosesor (stavning?) men wildfire e helt klart värd pengarna.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad jag säger är, i Sverige så föredrar folk inte Samsung för många har inte kunskap om dem telefonerna och vad android ens är. Dem flesta som söker mobiler för status idag vet inte ens vad iPhone har för OS och HTC, de tror liksom Android är benämningen på HTC.

Det är synd!

OnT: Vill du köpa en lite billigare, HTC Wildfire, lite dyrare HTC Desire eller vänta på Desire Z/HD. Vill du bestämt inte ha HTC så kan du ju köpa en Galaxy S eller kanske en Acer Stream.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #20
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är synd!

OnT: Vill du köpa en lite billigare, HTC Wildfire, lite dyrare HTC Desire eller vänta på Desire Z/HD. Vill du bestämt inte ha HTC så kan du ju köpa en Galaxy S eller kanske en Acer Stream.

Kvittar märke, men kostar inte Galaxy S typ 4-5k utan abonnemang?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in