↗ till inlägget
↗ till inläggetDu har köpt en domän. Designen har du tagit ifrån http://digitalnature.ro/ och bilderna är uppladdade med ett galleri som du inte har gjort själv. Finns inget mer att ge feedback på.
Haha, jag anade att det skulle komma ett inlägg som detta :lol: Och om sanningen ska fram så påvisar det bara att du inte kan ett skit om Web development.
Jag var som dig en gång i tiden, tills jag insåg att det inte är värt att uppfinna hjulet på nytt: Wordpress är idag världens bästa CMS. När man använder Wordpress så försöker man inte ta äran för backend - Utan för innehållet. Innehållet är det som räknas och användarkänslan är än mer viktigt.
Detsamma gäller designen: Om jag hade velat, så hade jag självklart kunnat snickra ihop en skitful design själv, ELLER köpt en svindyr som är helt unik. Jag valde inget av alternativen, för jag är ingen idiot.
Inlägg som ditt är patetiska och jag hoppas att jag slipper lägga ner mer energi på liknande inlägg.
Detta är inte för att jag inte tål kritik, jag tar gladeligen emot konstruktiv kritik - Men ord som bara kastas ur munnen enbart för att personen i fråga vill vara otrevlig har jag inget för.
Jag skriver för övrigt tydligt att jag använder Wordpress och vill ha feedback på användarkänslan och utseendet (och med utseendet menar jag hur menyn är utformad, hur funktionerna ligger på sidan och så vidare) - Kan du läsa?
Sant det du säger. Vad man väljer att göra oberoende kunnande beror på vad man har till hands, vad man vill uppnå, vilken deadline man har och främst på flexibiliteten för varje enskild projekt. Att slösa tid såvida man inte övar är knappast hållbart i längden, och jobbar man inom webbdesign branschen är det knappast hållbart att uppfinna hjulet på nytt såvida det inte finns vägande skäl för det.
Angående din sida så tycker jag att du ska byta bort bloggutséendet på framsidan och istället flytta den till någon undersida. På framsidan kan du ha en liten presentation om vad det är för sida, för jag fick ingen direkt uppfattning kring den saken. Det är trotsallt en sida där du låter folk ladda upp sina egna material, så mitt förslag är att du ger mallen en enklare utséende samtidigt som du sätter uppladdningen och vad som nu hör dit i fokus.
... och byt för Guds skull användarnamn. "Admin" låter, och har alltid, låtit oprofessionellt. Och då säger jag inte det för att jag och Michael haft en liten dispyt för nästan sju år sedan. Men ehm, annars ser jag inget fel på idén, jobba på. ;)
Tack för ditt inlägg! Äntligen någon som tänker som mig. :D
När det gäller bloggutseendet så är det helt klart en bra poäng du har. (Alexander med)
Det var mest en ren slump som gjorde att det blev på det viset - Skrev ett inlägg och tänkte inte på hur jag skulle forma sättet det syns på.
Namnet likaså, har inte tänkt på det ;) Får byta till något trevligare :D