💬
Logga in
Fuska.se

Få Kontakt Med Person Från Annat Land

13 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tjena!

Håller på med ett projektarbete i skolan där jag jobbar om ett speciellt land och ska ta reda på fakta om landet. Jag har även valt ett extraarbete som går ut på att få kontakt med en eller flera personer i landet och fråga dem hur de upplever sitt land, både för- och nackdelar.

Men nu är det så att jag inte hittar någon kontaktinfo till någon i landet. Det skall helst vara mail eller msn. Någon som vet var jag kan hitta något/någon? Tacksam för svar! :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kanske kan vara till hjälp om du säger vilket land det handlar om.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Glömde det. Panama är det.

31 Oct 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Lycka till, dom vet knappast vad en dator är. =P

Har en kompis ifrån finland btw.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Finns faktiskt inte bara fattiga där. ;)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

O hai.
Nivå 3 · Lärling

Allså, irl... =P

3 Nov 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tjena!

Håller på med ett projektarbete i skolan där jag jobbar om ett speciellt land och ska ta reda på fakta om landet. Jag har även valt ett extraarbete som går ut på att få kontakt med en eller flera personer i landet och fråga dem hur de upplever sitt land, både för- och nackdelar.

Men nu är det så att jag inte hittar någon kontaktinfo till någon i landet. Det skall helst vara mail eller msn. Någon som vet var jag kan hitta något/någon? Tacksam för svar! :)

Gå in på www.omegle.com så kommer du få träffa på en del folk.
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjena!

Gå in på www.omegle.com så kommer du få träffa på en del folk.

Haha, hade nästan glömt den sidan. :P Tack för svaret, även om det inte hjälpte särskilt mycket till just det tråden handlade om. xD
4 Nov 2010
Nivå 12 · Mästerfuskare

Facebook.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Facebook.

Har inte facebook, men är det lätt att hitta folk från just ett land där? Som Panama.
6 Nov 2010
Nivå 4 · Lärling

Varför just Panama

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Facebook.

Har inte facebook, men är det lätt att hitta folk från just ett land där? Som Panama.

Lär det vara. Bara att skapa ett konto och joina lite Panama-relaterade grupper.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #14

Tack för hjälpen. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in