↗ till inläggetjaduDet som suger mest är när man inte vet vad den andra känner.
Kärlek
↗ till inläggetMin "skit" pågick tills jag fick nog och skänkte henne en ljuv "fuck off, du har fått din chans".Måhända serru.
Min skit började ungefär för ett halvår sedan så..(och jag har den fortfarande kvar).
Känns mycket bättre nu, kan jag säga.
Ett litet tips så där på morgonkanten.
Ja. :3
Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.
↗ till inläggetKänner igen mig, dock har jag ingen kontakt med såna tjejer, dom är inte värda att snacka med.Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.
Jag är kär, ja.
Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex...
↗ till inläggetDet är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :)Jag är kär, ja.
Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex...
↗ till inläggetOch varför kan du inte säga det för? Vad är problemet?Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.
↗ till inläggetMen ändå, om hon inte har samma känslor kommer jag ju dö på sätt och vis... =O↗ till inläggetDet är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :)Jag är kär, ja.
↗ till inlägget↗ till inläggetOch varför kan du inte säga det för? Vad är problemet?Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.
För att det är hon som är problemet på sätt och vis.
↗ till inlägget↗ till inläggetMan har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.
Och varför kan du inte säga det för? Vad är problemet?
För att det är hon som är problemet på sätt och vis.
Jaså du menar på det viset. Kan länka dig en bra länk som kanske kan få dig att må bättre ..eller bättre och bättre vet jag inte men något iaf :)
↗ till inläggetMen ändå, om hon inte har samma känslor kommer jag ju dö på sätt och vis... =O↗ till inläggetJag är kär, ja.
Det är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :)
I fall det skulle vara så så kanske du är ledsen/deprimerad i en eller två veckor. Du kommer över det.
↗ till inläggetMen ändå, om hon inte har samma känslor kommer jag ju dö på sätt och vis... =O↗ till inläggetJag är kär, ja.
Det är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :)
Det kommer ändå kännas bättre i slutändan.
Är kär :):):):)
jag är kär. :)
Ja, fortfarande. :)
↗ till inläggetHehe, kommer ihåg när jag var 9-10 år, jag var typ kär i nya tjejer varje vecka. xDjag är kär. :)
Just nu är jag bara kär i mig själv, ingen annan. :)
Nu är det gjort, och jag känner en viss tomhet.
↗ till inläggetI feel you, bro.. :/Nu är det gjort, och jag känner en viss tomhet.
Ja e kär. Vilket jag tror är en annan Fail av mig. Men vem vet. Jag har en gnutta hopp om att hon är kär i mig.