Jag är fortfarande lite kär i en tjej som jag blev kär i för så länge sen att jag inte kom ihåg när jag blev kär i henne, jag har berättat för henne en gång att jag gillade henne men hon sa att hon tyvärr inte tyckte likadant om mig :( , men jag kan inte sluta tänka på henne :(
Är Du Kär?
det du......
Nä, det var ett tag sen nu...
Älskar min spegelbild.
↗ till inläggetJag är inte kär :D
Men nu är jag det
Jag var, men när man såg hennes riktiga hon. Så nej.. fyfan.. -.-
I min flickvän
Jag är kär i min flickvän.
Ja, det är jag.
Nej, det är jag inte.
Jag är kär i ^
Jag var..
Nej. Tyvärr inte.
E kär i en skit snygg tjej i min klass, men tyvärr så vill hon inte va ihop med mig....
Var inte så säker på det! Bara du lär dig tekniken kan du fånga vilken tjej som helst, jag lovar... ;-)
Själv så är jag inte kär i någon sedan något år tillbaks. Det är inte kul att vara olyckligt kär, men när man väl fått något gjort åt saken så känner man sig så galet modig på något sätt. Svårt att beskriva.
Nein.
↗ till inläggetVar inte så säker på det! Bara du lär dig tekniken kan du fånga vilken tjej som helst, jag lovar... ;-)
Själv så är jag inte kär i någon sedan något år tillbaks. Det är inte kul att vara olyckligt kär, men när man väl fått något gjort åt saken så känner man sig så galet modig på något sätt. Svårt att beskriva.
Jag börjar tro att det är bättre att vara player än ej-player.
Byter man varannan dag slipper man ju drunkna allt för mycket i en person.
Eller ja, iallafall bättre för ens ego.
Nej, inte just nu speciellt, glad för det. Love hurts.
För mig i alla fall :(
Jag har aldrig haft en pojkvän.
Jag är väldigt kär i min flickvän fortfarande kom jag att tänka på idag. :)